Bez Tabu redakciju sasniedzis kāda smagi slima puisēna ģimenes vēstījums. Bērnam par saziedotiem līdzekļiem Minhenē tika veikta operācija, taču atpakaļceļā viņš netika ielaists mūsu nacionālās lidsabiedrības lidmašīnā.

Atpakaļ uz rakstu

45 komentāri

  • Me

    Me

    Un, vispār, mīļie cilvēki! Jūs vispār zināt un esat aizdomājušies par patieso iemeslu, kāpēc lidot ar ģipsi reāli var būt problēmas?! Jūs vainojat lidsabiedrību, bet atveriet internetu un palasiet, ka tur gaisā visādu iemeslu (piemēram, spiediena maiņa) ieģipsētā ķermeņa daļa var traki sapampt un tur augšā nav iespējams ģipsi noņemt un medicīniski palīdzēt šādam pasažierim (uz kājām tas ļoti attiecas), tāpēc pieprasa to izziņu no ārsta, ka cilvēks var lidot... un parasti skatās arī, cik sen ģipsis uzlikts, jo pirmās dienas pampšana ir visreālākā... ja ģipsis jau 3 nedēļas, tad visticamāk nekādu problēmu... Vajag domāt ar galvu tomēr arī (šis šoreiz uz Bez Tabu attiecas! - būtu labāk izglītojuši cilvēkus pa TV nevis tikai uzpūtuši no mušas ziloni bez situācijas skaidrojuma......)
  • Ilona Smite

    Ilona Smite

    Kāpēc nodirs bez tabu?
    Viņiem vaicā viņi atbild publiski, kāds sūdzas viņi parāda to.... Kāpēc ir jānodrošina uzreiz bez tabu.... #beztabu. Ir feinakais raidījums kāds te redzēts
  • Eldars Salvis Ozolinsh

    Eldars Salvis Ozolinsh

    Bez Tabu- soreiz Jus esat idioti. Piedodiet, bet goda vards. Un visi gudrie komentetaji tapat.
    Un ja ar siko kkas notiktu (jo sliktais Air Baltic panemtu uz borta) vainigs butu atkal Air baltic.
    Izlasiet vienreiz gaisa satilsmes regulas, iepazistaties ar droshibu un iespejam un tad runajat!!!!
    BezTabu tenku lapa kauns!
  • Elina Vevere
    • Ieva Marija Survillo

      Ieva Marija Survillo

      Rakstu izlasam pirms stulbus jautājumus uzdodam?!
    • Elina Vevere

      Elina Vevere

      Pirms stulbus komentārus raksta, vajag smadzenes ar mēli/pirkstiem savienot! Rakstu izlasīju. Pie tam ne tikai šo. Un jautājums ir retorisks, jo pēdējā laikā uzkrītoši daudz nelāgu ziņu par Airbaltic.
    • Nauris Bajārs

      Nauris Bajārs

      Es varu pievienot vēl vienu, neļāva man ar kalašņikovu iekāpt, vot cūcība.
  • Sintija Rotkāja

    Sintija Rotkāja

    Pilnigi normāla rīcība no AirBaltic puses. Jo ja kaur kas notiktu, atbildību uzņemtos AirBaltic. Un ja zina, ka lidos, pasažieris taču varēja dabūt ārsta zīmi!
  • Gints Davidons
    • Rihards Tuka

      Rihards Tuka

      Nebija ārsta izziņa. jebkurš pilots būtu pieņēmis līdzīgu lēmumu. Sakarā ar to, ka nebija konkrēti zināms veselības stāvoklis, pilots nevarēja būt drošs par pasažiera drošīu lidojuma laikā, kas visām kompānijām ir prioritāte.
  • Marika Koko

    Marika Koko

    Regularas aviokompanijas neparvada tadus pasazierus! To gan vaidzeja zinat vai noskaidrot pirms pirkt biljeti.
  • Egija Sameena Jamal

    Egija Sameena Jamal

    Pilnigi normaala riiciba...ja ar to berninu kas butu noticis gaisaa vai pasliktinajusies veseliiba tad atkal Airbaltic butu vainigi.......nezinu es loti iezi ar Airbaltic lidoju un vel pietam ar maziem berniniem un viemmer cepure nost atieksme viss aukstakajaa limeni,mani pat biznes klasee iesedinja jo nejutos erti aizmugure jo bija diezgan vejains lidojums un es biju gaidibas un stjuartes laipni paaicinaja mani.parsesties un vel udeni sadeva ...nezinu kapec biezi cilveki kritize.....vienmer man palidz ar berniem tik pa trepem auksa iznes somad un.nones...super...kaa celoju ar Airbaltic taa turpinasu.
  • Enrigue Enrigue Duglass

    Enrigue Enrigue Duglass

    Ar to kompāniju un Lidostu kopumā nav pavisam vairs labi.
  • Daiga Cilinska

    Daiga Cilinska

    Kompānija pati nesaprot ko dara, nekā viņiem nav, vietas pardod kaut vissas vietas jau nopirktas, omg mums nevajag tāda tipa kompānijas, nevienam nevajag!
    • Kaspars Kārkliņš

      Kaspars Kārkliņš

      Mums Tavu rakstības stilu nevajag. Un biļetes,par daudz,tirgo pilnīgi visas aviokompānijas.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!