37 komentāri

Kristaps autoplacī izvēlējās 2001. gada BMW 330d, kas maksāja 3000 eiro. Jaunietis pirkumu veica, izmantojot līzinga līgumu, līdz ar to par automašīnu nāksies atdot 4200 eiro.

Šāda summa Kristapu apmierināja, taču pēc pirmajiem 10 nobrauktajiem kilometriem BMW sāka atklāt savu patieso seju.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kristaps, autoplacī nopirka auto

Pēc pirmajiem 10 kilometriem bija dzirdama klaboņa, motors sāka kūpēt. Labi, ka aizbraucu līdz mājām. Tagad ar mašīnu vispār nevar pabraukt – ir pamatīgs ātrumkārbas defekts. Remonts izmaksās kā vēl viena mašīna.

Foto

Kristaps norāda, ka Mogo tirdzniecības vietā neļauj veikt testa braucienu ar noskatīto mašīnu, tāpat to nedrīkstot nogādāt servisā, lai pārliecinātos par tās tehnisko stāvokli.

Esot jāveic tā saucamais aklais pirkums. Kad dokumenti nokārtoti un līgums parakstīts, tikai tad ir visas tiesības pārliecināties par spēkrata spējām.

TOP komentāri

  • VārdRaimondss
    +14 +14 0

    VārdRaimondss

    Nekādā gadījumā nedrīkst pirkt auto no tāda pārdevēja,kas nedod izbraukt un galvenais atrādīt servisā. Šoreiz lielāko ties var vainot vien sevi par lētticību.
  • Arnis
    +8 +8 0

    Arnis

    Mīļie cilvēki,nepērciet ārēji smukas konfektes ar puvušu vidu. Ja nedod Jums auto atrādīt servisā un pat izbraukt nedod,tad meklējiet auto pie cita pārdevēja.
  • Jevģēnijs Lugovskis
    +7 +7 0

    Jevģēnijs Lugovskis

    Ja nevar pārbaudīt auto, tātad krāpšana! Pats vainīgs!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl