Šoferīšus brīdina par atslēdznieku kādā no Pārdaugavas lielveikaliem

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

1 komentārs

2006. gada “Audi A4” īpašnieks Uldis līdz šim iztērējis 277 eiro, lai savestu kārtībā automašīnas signalizācijas pulti, tomēr izdevumu apmērs kļūs vēl lielāks, jo atkal esot jāpasūta jauna signalizācijas pults.

Ulda spēkrata motors dūc kā bitīte, un auto ir labā darba kārtībā. Tomēr pagājušā gada nogalē dzelzs rumaka īpašniekam nācās meklēt speciālistu palīdzību. Iznākot no veikala, vairs nebija iespējams automašīnu atslēgt. Signalizācijas pulti varēja spaidīt stundām ilgi, taču mašīnu ar to vairs nevarēja atslēgt.

Par mašīnas atmūķēšanu nācās samaksāt 40 eiro un vēl 25 eiro soda naudu par mašīnas neatļautu novietošanu stāvlaukumā, kur spēkrats atradās, kamēr Uldis meklēja, kā atvērt automašīnas durvis. Speciālistiem rumaku izdevās atvērt, taču ar pulti mašīnu vairs nevarēja ne aizslēgt, ne atslēgt.

Sludinājumu portālā Uldis uzzināja par atslēdznieku Pārdaugavā, Vienības gatvē, kurš solīja izgatavot jaunu atslēgu. Par jaunas atslēgas izgatavošanu jāmaksā 60 eiro, par pults programmēšanu 90, taču, ja par pakalpojumu vēlas saņemt čeku un divu nedēļu ilgu garantiju, jāmaksā vairāk. Tā nu izdevumiem jāpieskaita vēl 172 eiro, taču ar to stāsts vēl nav galā.

Uldis
Nevar ne atslēgt, ne aizslēgt savu mašīnu

”Izgatavotā pults darbojās 21 dienu, nu atkal nekā. Vai tas ir godīgi šādam pakalpojumam dot tikai 14 dienu ilgu garantiju? Tas nav nekāds pārtikas produkts, bet gan jauna prece.”

Auto īpašnieks bija spiests atkal meklēt speciālistus, kuri var atmūķēt automašīnu. Par šo pakalpojumu atkal nācās šķirties no 40 eiro. Telefona sarunā atslēdznieks Uldim norādījis, ka tā esot mašīnas, nevis pults vaina, līdz ar to nauda netikšot atmaksāta. Tā vietā pults programmētājs piedāvājis izgatavot jaunu pulti un par šo pakalpojumu piešķirt 10 eiro atlaidi.

Sarunā ar ”Bez Tabu” uzņēmuma pārstāvis, kurš atslēdznieku pārstāv juridiski, sākotnēji norāda, ka situācija tiks atrisināta un aicina Uldi pie viņa doties. Tomēr, kad Uldis pie uzņēmuma pārstāvja ierodas bez ”Bez Tabu”, komersants atsakās atzīt savu vainu un norāda, ka pults esot darba kārtībā.

Oficiālā “Audi” izplatītāja pārstāvis Kārlis Veiders norāda, ka, vēršoties autorizētā servisā, Uldis ļoti iespējams būtu samaksājis mazāk. ”Automašīnai būtu jāveic diagnostika un jāsaprot, vai problēma maz meklējama signalizācijas pultī. Iespējams, ka vaina ir kur pavisam citur,” uzsver Veiders.

1 komentārs