Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

84 komentāri

2008. gada “BMW X5” Santai godam kalpojis sešus gadus, kad pienāca laiks atvadīties, saimniece pirms pārdošanas to uzticējusi automehāniķiem. “Jau bija sameklēti pircēji, bet, lai mašīnai labotu kļūdas un pārbaudītu tās tehnisko stāvokli, nonācām pie šāda slēdziena,” stāstu iesāk Santa.

Bauskas autoservisā īsā laika periodā “BMW” pabijis divas reizes, par pirmo viesošanos samaksāti 400 eiro, taču Santas draugs, uzticoties servisam, nebija palūdzis dokumentus, un par otro viesošanos Santa samaksājusi teju 300 eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pirmās aizdomas par remonta kvalitāti radās 20 minūtes pēc tam, kad Santa bija izbraukusi pa autoservisa vārtiem. Taču bīstamākā epizode piedzīvota nākamajā dienā, apdzenot smago automašīnu. “Mašīnā iedegās lampiņa, nevarēju pakustināt stūri,” turpina Santa.

Serviss savu vainu neatzīst un norāda, ka automašīna ir gandrīz desmit gadus veca. Santa spēkratu pārbaudījusi autorizētā “BMW” servisā. “Visas diagnostikas taisot, man pateica, ka mašīna ir briesmīgi sagatavota,” stāsta Santa.

Pirmkārt, Bauskas servisa tāmē uzrādās tāda lieta kā “bremžu kluču slīpēšana”, bet bremžu klučus slīpēt nevajagot.

“BMW” autoservisa sagatavotā tāme nu pārsniedz trīs tūkstošus. Bauskas autoservisā skaidroties bijusi vairākas reizes, bet bez rezultātiem. Ar raidījumu Bez Tabu serviss sarunās neielaižas, vadītājs apgalvo, ka šī situācija esot “vien baumu līmenis”.

Baumu līmenis, visticamāk, nu pāraugs augstākā līmenī, jo Santa strīda risināšanā iesaistījusi advokātu.

Kristaps Magone
jurists

Tiek gatavots dokuments šim servisam, kurš laboja mašīnu, ja tā to var nosaukt, par to, ka ir radīti zaudējumi.

Brīdinājums par to, ka, ja šie zaudējumi netiks kompensēti, tad persona, kura ir pilnvarota rīkoties ar šo mašīnu, vērsīsies tiesā par viņai radīto zaudējumu piedziņu.

Pieredzējis auto eksperts Uģis Vītols uzskata, ka automašīnu pirms pārdošanas visdrošāk pārbaudīt Ceļu satiksmes drošības direkcijā, un tikai tad lemt, vai uzrādītās kļūdas ir jāremontē.

Uģis Vītols

Uģis Vītols
Auto eksperts

Mēs aizdzenam un noskaidrojam, kas ir bojāts un cik jāmaksā, lai bojājumu novērstu. Ja mēs vienkārši “uz dullo” iedzenam mašīnu servisā, tur var visādi brīnumi būt beigās.

Ne visi uzņēmēji ir godprātīgi, un serviss jau ir ieinteresēts labot arī tos defektus, ar kuriem var sadzīvot vēl vairākus gadus.

Foto

TOP komentāri

  • Soks
    +14 +13 -1

    Soks

    Nevajag tagat te tgt gudri dirst...sis serviss jau sen ir zaudejis savu repytaciju...attieksme pret klientu dramatiska...nav noslepums ka visi ir parbegusi pie ainis jaungailis bauskas otra gala!kada starpiba kur auto parbauda dileris vai vnk serviss ir jabut visam ka vajag,jo par to jau maksajam naudu!!malacis beidzot kads uzdrosinajas..saimnieka iesauka jau vien iesaka dullais!!!!!!pirms dirs uzini kas un ka!!es par!!!
  • Es
  • Mehumehs
    +16 +10 -6

    Mehumehs

    700 eur par X5 remontu....tās tač šādam auto ir kapeikas.
    Par bremžu kluču slīpēšanu....ja novirpo bremžu diskus un bremžu kluči ir pietiekami biezi, var tos noslīpēt uz plakanslīpmašīnas.Ja uzliks tādus pašus bremžu klučus kuri sadiluši viļņveidīgi bremžu disks sils neienmērīgi un var samesties.
    Ja prasīji lai noņem kļūdas, kas arī tika izdarīts ,tad nevajag vainot servisu, ka negribēji novērst ķļūdu cēloņus....Sanāk ka gribēji piečakarēt pircēju ,ka ar auto viss kārtībā....un tagad vēl gribi izsist naudu no servisa....nekas Tev nesanāks ,vēl servisam samaksāsi tiesas izdevumus!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl