“Paprasīja 780 eiro, bet neko nesataisīja!” Latgaliete ziņo par, viņasprāt, negodprātīgu autoservisu

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

5 komentāri

Murmastienes pagasta iedzīvotājas Svetlanas “Opel” markas automašīnai sākusi niķoties automātiskā ātrumkārba. Sieviete meklējusi palīdzību autoservisā, uzticoties Rēzeknes automehāniķiem. Taču pēc saucamā remonta jūtoties apkrāpta.

Autoservisu, kam spēkratu uzticēt, izvēlējusies rūpīgi. Informāciju meklējusi internetā, kad uzdūrusies servisam Rēzeknes pusē. Sludinājums šķitis uzticams, bijusi norādīta informācija, ka mehāniķi specializējušies tieši ātrumkārbu remontā. Piezvanījusi, norunājusi tikšanos un automašīnu atstājusi servisā.

Starp darbinieku un Svetlanu bijusi vienošanās, ka automašīna remontā būs aptuveni nedēļu, tas maksāšot ap 700 eiro un par padarīto darbu būs divu gadu garantija. Realitātē viss bijis citādāk – automašīna servisā bijusi trīs nedēļas, meistars ar “Opel” īpašnieki nekomunicējis, stāstījis, ka to salabot esot grūti.

Svetlanai bijusi nelāga nojauta, tāpēc nolēmusi automašīnai braukt pakaļ. Aizbraucot uz Rēzeknes servisu, mehāniķis apgalvojis, ka automašīna ir salabota un darbs paveikts. Par paveikto prasījis 780 eiro. Garantija izpalikusi.

Līdz ko iesēdusies automašīnā, sapratusi, ka neviena no problēmām nav novērsta. Servisam vairs nav zvanījusi, palīdzību atradusi citur, taču vēloties brīdināt citus par negodprātīgu darba veicēju.

Rēzeknes autoservisā “Bez Tabu” satiek tā īpašnieku Vladislavu. Izstāstot ierašanās iemeslu, vīrietis tūdaļ zvana meistaram, kas Svetlanas spēkratu remontējis.

“Meistars mašīnu nav sataisījis līdz galam. Viņš Svetlanai teica, lai viņa to atstāj servisā, bet viņa aizbrauca,” skaidro Vladislavs.

Tāpat stāsta, ka meistars esot noņēmis ātrumkārbu, uzlicis detaļas, sācis to testēt, bet līdz galam paspējis sataisīt neesot. Meistars vairākkārt pats klientei zvanījis, vēlējies situāciju risināt, taču viņa telefona klausuli neesot cēlusi.

To arī apstiprina pati Svetlana. Telefonu neesot cēlusi, jo automašīnu aizvedusi taisīt citur un uzskata, ka serviss Rēzeknē viņu tin ap pirkstu. Tāpēc aicina rūpīgi izvērtēt servisu, kuram uzticēt savu spēkratu.

Foto

TOP komentāri

  • Es
  • Rinalds
    0 0 0

    Rinalds

    Tavs "konstruktivais" viedoklis jau labi parāda ka tevī nav jēga klausīties. :D Ja cilvēkam ir sajēga un prasme dizelis,būs tikpat uzticams ka benzīns un krietni ekonomiskāks.
  • Meitene.
    0 0 0

    Meitene.

    Arī esmu vīlusies Rezeknes autoservisos.Tehniskaja apskatè manai automašīnai tika konstatèti aizmugurèjo bremżu sistému bojàjumi.Grieźoties autoservisà ar šo problèmu,vinji pañèma manu automa§ìnu un laboja bremzes veselu dienu.,un pirms darba laika beigàm ,vinji man paziñoja ka mašīna ir salabota.Izbraucot ar automa§ìnu no servisa konstatèju ka automašìnai bremżu vispar nav!!!

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl