”Neuzskatu, ka man būtu jāmaksā par cita kļūdām!” Aplikācijas vainas dēļ šoferis spiests maksāt sodu par apstāšanos autostāvvietā!

Diāna Urbāne

Autors: Diāna Urbāne

5 komentāri

Trīs bērnu tēvs Kārlis no Ādažiem atveda savu atvasi pie zobārsta Rīgā, novietoja automašīnu Ernesta Birznieka-Upīša ielā, aplikācijā samaksāja par autostāvvietu un devās savās gaitās. Kad atgriezās, skatās – aiz vējstikla novietots pēcapmaksas paziņojums!

Kārlis
spiests maksāt par cita kļūdu

Atvēru aplikāciju ”Riga Card”, lai samaksātu. Skatos – rāda C zonu, samaksāju, kad atnācu atpakaļ, saņemts pēcapmaksas paziņojums. Izrādās, – esmu apstājies B zonā, atveru telefon, un joprojām rādās C zona, nesaprotu, kāpēc tā!

Viņaprāt, vaina meklējama aplikācijā, kura konkrētajā brīdī nestrādāja pareizi. Kārlis pats ir programmētājs, tāpēc nesaprot, kādēļ programmas vainas dēļ jāsoda klients. Viņš vairākas reizes ar ekrānuzņēmumiem mēģinājis pierādīt, ka godprātīgi samaksājis, taču “Rīgas satiksme” paliek pie sava.

Satiksmes pārstāvji gan noliedz, ka aplikācija brīdī, kad Kārlis veica apmaksu, būtu “uzkārusies”. Ja lietotne nedarbotos, tad vispār nevarētu samaksāt. Tāpēc pirms maksāšanas ieteicams ir pārliecināties, vai tiešām norādītā zona ir pareiza.

Kārlis arī ir pārsteigts, ka sākotnēji sods bijis 13 eiro, taču brīdī, kad cēlis pretenziju, tas sasniedzis jau 17 eiro. “Rīgas satiksme” skaidro, ka tā tik tiešām ir – pirmajās desmit dienās pēc soda saņemšanas ir 20% atlaide, taču, ja ir iebildumu, tā tiek atcelta.

Kontrolierim nav dota pilnvara atcelt sodu, šādā situācijā ir jāvēršas klientu apkalpošanas centrā.

Protams, “Rīgas satiksme” neizslēdz iespēju, ka aplikācija kādā brīdī var nedarboties, tāpēc katru sūdzību izskata atsevišķi. Šoreiz, visticamāk, navigācija nav sapratusi, kurā vietā Kārlis atrodas, jo B un C zona konkrētajā vietā ir ļoti tuvu viena no otras.

5 komentāri