Nesen iegādāts jauns Nissan spēkrats jau 10 reizes pabijis servisā

3 komentāri
Nesen iegādāts jauns Nissan spēkrats jau 10 reizes pabijis servisā

TV3 raidījums Bez Tabu saņēmis ziņu no kādas skatītājas, kura, iegādājoties Nissan automašīnu, sarūpējusi sev pamatīgas galvassāpes. ”Pirms diviem gadiem nopirku mašīnu. Neņēmu līzingu, kredītu. Nopirku Limited edition – vienīgā tāda esot Latvijā,” Marinai vienīgā tāda Latvijā tā varētu izrādīties arī kāda cita iemesla dēļ.

”Man ir piefiksētas 10 garantijas apmeklējuma reizes viņu servisā, 4 reizes mašīnu aizveda ar evakuatoru. Es automazgātuvē nomazgāju mašīnu, izbraucu ārā, lai nožūst – vairs nevarēja iedarbināt.”

Viss esot sācies ar automobiļa ”touch screen” displeju, kam labpaticis ik pa laikam nestrādāt, ko Marina arī piefiksējusi video liecībās. Problēmas esot arī ar durvju blīvējumu, un ātrumkloķis pat esot traumatisks.

Pēc kāda laika arī uzrāviens vairs neesot bijis tāds kā brīdī, kad automašīna izbraukusi pa salona durvīm.

Biežos apmeklējumus apliecina arī automašīnas “slimības vēsture”. Marinai tas viss jau sen ir apnicis, un viņa vēlas, lai pārdevējs vienkārši samaina šo auto pret citu.

”Viņu vienkāršais skaidrojums ir tāds – mašīna brauc? Es saku brauc. Nu, lūk, tad viss ir kartībā – nekas nav jāmaina,” stāsta auto īpašniece.

Kopā esot bijušas astoņas Marinas sūdzības, taču lielākajā daļā defekts vai nu nav konstatēts, vai arī tas radies dažādu ekspluatēšanas sakritību dēļ, piemēram, izlādējies akumulators.

Jāatzīst, ka pati Marina gan noteikto apkopi automašīnai nav veikusi, kas var izraisīt citus defektus.

Konflikts esot arī par garantijas remonta laikā izsniegto servisa maiņas auto.

”Viņi dod uz trīs dienām citu mašīnu. Ja es braucu ilgāk par trīs dienām, tad man ir mašīna jāīrē uz sava rēķina. Man “piestādīja” rēķinu par apmēram 100 eiro,” stāsta Marina. 

Vienīgie rēķini esot Marinas neapmaksātā automašīnas mazgāšana un sodi par apstāšanās un stāvēšanas noteikumu pārkāpšanu. Auto asociācija atzīst, ka tāds auto, kam nekas nesalūst, vēl neesot uzbūvēts, un tam arī ir domāta garantija.

Savukārt Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) norāda, ka Marinai viss vēl nav zaudēts, ja viņai šķiet, ka auto ir jāremontē pārāk daudz.

Lai saprastu, cik maiņa ir adekvāta, patērētājam ir jāvēršas PTAC strīdu risināšanas komisijā, un tad arī tiks piesaistīti eksperti un izvērtēts, vai auto plīst pārāk bieži.