“Nekāda prieka no mašīnas!” “Skandi Motors” kliente norāda uz spēkrata “raustīšanos”, salons nespēj to konstatēt

Rīdziniece Jolanta dzimšanas dienā saņēmusi jaunu “Hunday” markas automašīnu, kura iegādāta “Skandi Motors” auto salonā. Par dāvanu bijusi ļoti priecīga, taču prieks sācis mīties ar bēdām, kad spēkratam parādījušās tehniskas problēmas.

Atpakaļ uz rakstu

31 komentārs

  • Jolanta Sviķe

    Jolanta Sviķe

    Vienu no iemesliem citā servisā atrada, bet meklēs vēl dziļāk, jo problēma netika novērsta. Izrādijās, ka sveču gloka vadi pilnībā nosviluši...... kā tie id..... skandi bodē neko neredzēja, ja 25.jūlijā auto tika nodots uz ikgadējo "tehnisko apkopi". un paralēli tika informēti par raustīšanos. Jā un nedzēja, ka motora gaisa filtrs ir jāmaina. Piezvanot man kar makaronus uz ausīm, ka pa pilsētu braucot 2 mēnešu laikā motora gaisa filtrs paliek netīrs. Tādas muļķības stāsta tikai un vienīgi Skandi loh.....
  • Urmasss

    Urmasss

    Nav jau te problēma mašīnu modelī. Visas mašīnas lūzt, tādu kas iet un nelūzt nav. Problēma ir speciālistu trūkumā. Tie kas ko prot, to pāris desmiti pa valsti, bet viņi strādā individuāli. Tais salonos tikai tādi dzelžu skrūvēji vien ir, bez spējām kaut ko analizēt.
  • Ega

    Ega

    Jau sesto gadu braucu ar Hyundai Santa Fe mašīnām. Laikam vnk paveicies, sūdzību nav. Taisu tik, cik nepieciešams braucot pa LV. Nekas nekur neraustās utt. Laicīgi veicu apkopes un ir viens meistars ar kura palīdzību pērku mašīnas, vēlāk pie viņa taisu arī apkopes.Pirmais Hyundai gan bija lēnīgs ar 134zs, otrais, pavisam cita štelle. Runa šeit nav par to, bet gan, par to, ka mēdz nopirkt labu preci, bet gadās sūds un šajā gadījumā ir pilnīgi vienalga, kas par marku. Vnk paveicās, vai nē.
  • raimonds kubinskis

    raimonds kubinskis

    Latu laikà strádáju uzņēmumá kur iepirka kaudzi Gets, servisà logūdens uzpilde 40 lati un finàlà 40%atlaide un pitēriņs 10 litri +
  • Irita

    Irita

    Man protams skumji dzirdēt par Skandi motors gudrajām galvām tik sliktus vārdus.Arī es nopirku par sakrāto naudu jaunu Nisaniņu,diemžēl man neviens nedāvināja🤔Braucu jau pusgadu,liekas,ka viss ir okey.Bet pēc pusgada obligātā atrādīšanās,tad jau nav vērts pie viņiem doties.Mans dīleris man gan likās tāds tīri sakarīgs.Dzīvosim,redzēsim....🤔
    • Jolanta Sviķe

      Jolanta Sviķe

      Es noskaidroju, ka garantija darbojas ne tikai tai tajā salonā, kurā auto pirkāt, bet tur, kur tos pārdod.
      Es tagad uz skandi bodi nekad vairs nebraukšu, jo esmu veiksmīgi atradusi super dīleri un super servisu, kur servisa puikas no auto un tehnikas saprot ļoti labi, nevis stāsta skandi motors pasakas.
  • Abc

    Abc

    Vienīgais ko gribu teikt, ka nekad mūžā vairs nepirkšu "šķībo hondu"-hyndai! Reiz mūžā nopirku hyndai busiņu h1, lietotu gan, dīzeli. Nobraukums ap 160k tikai. Nu neiet, jauda nav, raustās, purinās, dūmo. Vienubrīd tā sāka kvēpēt un smirdēt, motors pretīgi klakšķēt, domāju tūlīt noklapēs. Pārbijos, ka auksti sviedri. Izrādās, katalizators aizdirsies un sāka izdegt. Vai nu iepriekšējais saimnieks tik pa pilsētu bij bubinājis ar to un nebij slodzē licis, vai vnk. tā tas ir, jo braucis tikai ar circle degvielu. Patēriņš ar bija pāri par 10litriem pilsētā 2,5l dīzelim. Nu ne ekanomijas, ne jaudas. Laimīgi tiku vaļā no tā. Un sev nosolījos, nekad mūžā vairs "šķībo hondu" nepirkt. Dzīve ir pārāk īsa lai to tērētu braucot ar tādiem mēsliem.
  • Audit

    Audit

    Jolanta, Tevi nudien kāds šausmīgi "mīl", ja ko tādu, domāju auto marku, var uzdāvināt. "Patīk" nav sinonīms "OK"!
  • azad

    azad

    Iespējama, ka mašīna kamēr auksta, tikmēr raustās un kamēr aizbrauc līdz servisam auto uzsilst un servisā neko neredz. Visādi jau var būt, bet vai cilvēka izdomās kaut ko un brauks kasīties un uz televīziju ies.
    Zinu gadījumu, kad Golfam eļļa iegaršojās, dīleris pajautāja vai tad brauksiet mūžīgi ar to auto? :D Apskatīja un risinājums pieliet eļļu labāk, jo remonts būs dārgāks risinājums. Remonts droši vien virzuļu maiņa un kas tāds.
    Ja tas par klienta līdzekļiem, tad jau cita runa, bet ja garantija tad nav tik izdevīgi:D Man jau liekās, ka Latvijā apšmaukt grib visi un visus, nav ne tāds serviss kā stāsta, ne kvalitāte. Kā nav izdevīgi, tā tiec galā pats.
  • Neatkarīgais serviss

    Neatkarīgais serviss

    Rodas priekšstats ka SM paši ražo Hyundai'jus 😂
    Gribētos zināt vai kaut viens ir vispār izlasījis to biezo 'nekam nevajadzīgo' auto lietošanas instrukciju?
  • nata

    nata

    Arī pēc jaunas auto pirkšanas daudz pretenzijas SM. Signalizācij remontēju 3 reizes, bet izrādās ka elektriķim SM vajadzētu izraut rokas un piešut pie piekta punkta, ar to ka vinš savu darbu bija izdarījis. SM vairs nav man serviss.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!