“Nākas riskēt!” Autovadītājs satraukts par bardaku Barona-Pērnavas ielas krustojumā

Roberts Blass

Autors: Roberts Blass

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš gatavs iedziļināties un risināt smagas situācijas un noziegumus. Ļoti rūpīgi iepazīstas un izvērtē pieejamo informāciju.

Pievienot komentāru

Šoferi veic riskantus manevrus, nogriežoties pa kreisi un apgriežoties braukšanai pretējā virzienā Barona un Pērnavas ielas krustojumā Rīgā. Autovadītājs Dāvids uzskata, ka Rīgas domes Satiksmes departamentam jāgādā par drošu satiksmi krustojumā.

Dāvids nereti Barona un Pērnavas ielas krustojumā, virzoties pa Pērnavas ielu Brīvības ielas virzienā, veic apgriešanās manevru.

Dāvids
norāda uz bīstamiem manevriem

Es un citi šoferi apgriežamies braukšanai pretējā virzienā vai nogriežamies pa kreisi pat tad, kad jau sen ir iedegusies sarkanā gaisma, jo citādāk tas bieži nav izdarāms, pretējā virzienā taisni braucošie brauc pāri sarkanajai gaismai. Pa vidu ir tramvaja sliedes, uz kurām viņi vēl piebremzē, krustojums ir liels, liels attālums, ko braukt. Rezultātā tiem, kuri apgriežas vai brauc pa kreisi, nākas braukt riskanti.

Arī “Bez Tabu komanda” novēro, ka pretējā virzienā braucošie nereti cenšas pagūt pārbraukt krustojumu, kad jau sen iededzies dzeltenais luksofora signāls, tikmēr tie šoferi, kuri, braucot pa Pērnavas ielu Brīvības ielas virzienā, vēlas krustojumā nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā, gaida, kamēr taisni braucošie mēros prāvo attālumu pāri nogrieznim. To sagaidījuši krustojuma vidū stāvošie šoferi pabeidz manevrus, kad dots zaļais signāls pa Barona ielu braucošajiem. Vēloties ātrāk veikt, piemēram, apgriešanās manevru, šoferi apdraud arī gājējus, kuri sākuši soļot pāri regulējamai gājēju pārejai uz Pērnavas ielas. Nereti šoferi, saprotot, ka apgriešanās vai nogriešanās pa kreisi manevra pabeigšana var izrādīties ļoti riskanta, paliek gaidot brauktuvju krustošanās vietas tuvumā.

Dāvids
norāda uz bīstamiem manevriem

Tie, kuri brauc pa Pērnavas ielu [Brīvības ielas virzienā], apgriežas nevis krustojumā, bet gan pirms tam, stāvot rindā, kur ir dubultā nepārtrauktā līnija. Tā nedrīkst, bet tā ir drošāk un ātrāk.

Dāvids uzskata, ka Satiksmes departamentam vajadzētu gādāt par drošu satiksmi krustojumā.

Dāvids
norāda uz bīstamiem manevriem

Manuprāt, risinājums varētu būt papildsekcija tiem, kuri veic apgriešanās un kreiso manevru vai ilgāks zaļās gaismas signāls tiem, kuri brauc pa Pērnavas ielu Brīvības ielas virzienā.

Vai pašvaldība grasās sakārtot satiksmi krustojumā? Noskaidro sižetā.