“Laboja, bet nesalaboja?” Uz nesen remontētā Zemitāna tilta atkal jaunas un bīstamas bedres

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

1 komentārs

Vēl nesen Zemitāna tiltam veica seguma atjaunošanas darbus, bet autovadītāji ziņo par jaunām, īpaši bīstamām bedrēm, kas atkal šoferiem sagādā galvassāpes.

Satiktie iedzīvotāji visi kā viens norāda, ka tiltu stāvoklis Rīgā nav no tiem labākajiem. Autovadītājiem jābūt īpaši piesardzīgiem, lai pasaudzētu savas automašīnas. Auto jomas eksperts Uģis Vītols norāda, ka ikviena bedre spēkratam var kaitēt. Tāpat iesaka autovadītājiem apkopes veikt biežāk par noteiktajām, lai izvairītos no tehniskām problēmām.

Uģis Vītols
auto eksperts

Pirmais, kas saņem sitienu, ir riepa, pēc tam disks, pēc tam riteņa gultnis, arī amortizators, virsbūve. Visas detaļas ir iesaistītas sitienā, ja automašīna iebrauc bedrē. Ritošo daļu noteikti vajadzētu biežāk pārbaudīt.

Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante norāda, ka tilta tehniskā stāvokļa dēļ pat esot domāts par tilta slēgšanu. Tomēr tas neesot izdarīts, jo Rīgas tilti nav tehniski labā stāvoklī, tāpēc, ja tiltu slēgtu, satiksme autovadītājiem būtu ļoti apgrūtinoša. Tāpēc pieņēma lēmumu veikt seguma atjaunošanas darbus, kas neizslēdz situāciju, ka bedres var atkārtoti parādīties.

Ilze Dimante
satiksmes departamenta pārstāve

Situācija zem seguma nav tik laba, tāpēc veidojas bedres. Mēs plānojam, ka 2022. vai 2023. gadā varētu uzsākt tilta būvniecību.

Kamēr būvdarbi vēl jāgaida, Satiksmes departaments aicina par bedrēm ziņot departamentam, lai tās novērstu. Arī bedre, par kuru raidījums “Bez Tabu” ziņoja, šobrīd ir aiztaisīta.