Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

8 komentāri

Mūsdienu sabiedrība acis un ausis tur vaļā – it īpaši mirkļos, kad nākas redzēt visai absurdas situācijas, kuras raisa papildu jautājumus. Bez Tabu skatītājs, mērojot ceļu mājup, Rīgas ielās pamanījis situāciju, kurā iesaistīta Valsts policijas automašīna.

Ikvienam rīdziniekam ir skaidrs, ka Maskavas ielā esošā pirmā josla līdz Dienvidu tiltam ir paredzēta sabiedriskajam transportam. Tomēr Bez Tabu skatītājs iemūžinājis situāciju, kurā redzams, ka Valsts policijas automašīna bez gaismas un skaņas signāla brauc pa neatļautu joslu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Vīrietis pie stūres nekur nesteidzās! Kāpēc notiek policijas visatļautība? Video skaidri un gaiši ir redzama ceļazīme, kas norāda uz to, ka tā ir sabiedriskā transporta josla!

Valsts policijas satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis informē, ka Ministru kabineta noteikumi paredz, ka operatīvie transporta līdzekļi drīkst pārvietoties pa sabiedriskā transporta joslu. Krapsis uzsver, ka nav nekāda pamata domāt, ka Valsts policijas darbinieks ir pārkāpis likumu.

Jāpiebilst, ka Valsts policijas pārstāvis, komentējot video materiāla saturu, vēlas uzrunāt arī pašu video autoru, atgādinot par drošību piedaloties ceļu satiksmē.

Piedaloties ceļu satiksmē izmantot dažādas viedierīces – mobilo telefonu vai video kameru ir aizliegts. Tas norāda uz to, ka video materiāla autors pats ir pārkāpis ceļu satiksmes noteikumus.

Video materiālā ir redzams, ka laikapstākļi konkrētajā situācijā nav no tiem labākajiem, tāpēc Normunds Krapsis atgādina, ka sliktos laikapstākļos uzmanībai jābūt koncentrētai tikai un vienīgi uz braukšanu. Krapša kungs aizrāda nevis par statiski novietotām ierīcēm, piemēram, autoreģistratoriem, bet gan par filmēšanu, turot rokā telefonu.

Foto

TOP komentāri

  • Ērika Krimska
    0 0 0

    Ērika Krimska

    Tas tak sīkums.....nesen rādīja,ka policists vairākus gadus brauc ar vāģi kam nav izieta apskate! :)
  • ne1
    0 0 0

    ne1

    nu tu gan zābaks... MK noteikumi izdodas katru gadu un 2015. gadam nav palaimējies, zem 279 numura izdevās CSN jaunā redakcija... iepriekšējo redakciju apstiprināja tālā 2004 gada MK noteikumi Nr. 571...
    starp citu 2015 gada MK noteikumi Nr. 279 apstiprina izmaiņas kuras stājas spēkā ar 2018. gada 1. janvāri... atkal stulbajam toram atklāsies "jaunumi", par kuru eksistenci viņa bezsmadzeņu cepures paliknis neko nebūs zinājis...
    slinkums meklēt datumu, bet operatīvai transports bez ieslēgtām bākugunīm jau vismaz gadus 6 ir pielīdzināts sabiedriskajam transportam un pārvietojas pa viņa braukšanas joslām...
    vēl var atgādināt torveidīgajiem stulbeņiem, ka mūsu valstī operatīvā transporta statuss ir automašīnām, kurām tāds piešķirts un tur ietilpst arī mašīnas, kuras nav aprīkotas ar bākugunīm un apzīmētas ar speciālu marķējumu... un arī tās ir pieminētas CSN, kurus apstiprina MK noteikumi Nr. 279... tā ka uz sabiedriskā transporta joslas neko nepārkāpjot var parādīties automašīna kurai nav ne bākuguņu, ne speciālā marķējuma, bet tehniskajā pasē ir atzīme par operatīvā transporta statusu...
  • tors
    0 0 0

    tors

    Nu gan Normunds aizdir*sās ar MK noteikumiem Nr. 279 un CSN 34. punktu. MK noteikumi 279 ir par "Noteikumi par kārtību, kādā personas saņem sociālās rehabilitācijas pakalpojumus sociālās rehabilitācijas institūcijās, un prasībām sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniedzējiem" un galīgi nefiltrē, uz ko atsaucās šie noteikumi.

    Savukārt CSN 34. punkts skaidri pasaka kaut ko pavisam citu:
    34. Transportlīdzekļu vadītāji, kuru transportlīdzekļiem ir speciāls krāso­jums un piešķirts operatīvo transportlīdzekļu statuss, BEZ iedegtas mirgojošas zilas bākuguns un BEZ ieslēgta speciāla skaņas signāla NEDRĪKST pārkāpt šo noteikumu prasības, izņemot šo noteikumu 121.4., 121.6., 121.7., 121.9., 121.10., 121.11., 121.12., 122.2., 122.3., 122.4. un 292.15. apakšpunktā minētos aizliegumus, un tiem ir atļauts braukt pa pasažieru sabiedriskajiem transport­līdzekļiem paredzētajām joslām.

    Video nav redzams, kad būtu ieslēgts bākugunis vai skaņas signāls, tā kā Norķi tas nebiji tu, kas sēdās pie stūres?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

ASOCIĀCIJU TESTS! Mēs uzminēsim, kā Tu pavadīji vasaru!

ASOCIĀCIJU TESTS! Mēs uzminēsim, kā Tu pavadīji vasaru!

Vasaru pārsvarā pavadīji siltās zeķēs, vērojot lietus lāses aiz loga, vai arī gluži pretēji – aktīvi sportojot brīvā dabā, pa vidu daudziem koncertiem un festivāliem? Godīgi aizpildi šo testu un skaties – vai mēs spēsim uzminēt, kāda patiesībā bija Tava vasara!

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā 2

Klāt ”Zelta kruīza: Rīga-Stokholma” nākamā epizode, kurā ”Tallink” kuģa ”Romantika” jaunais kruīza vadītājs Renārs Zeltiņš nonāk Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā. Šī ir pirmā Zeltiņa viesošanās gan Stokholmā, gan Zviedrijā vispār. Viss ir nevainojami – laiciņš saulains, pilsēta skaista, ko redzēt daudz. Stokholmā laiks paiet tik ātri, ka drīz vien jāsteidzas atpakaļ uz kuģi.

Lasi vēl