Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas ģimeņu tiesībās un cilvēku savstarpējo konfliktu risināšanā.

29 komentāri

Jāna Aivare pirms pusgada iegādājusies jaunu “Škoda” spēkratu un nobraukusi aptuveni 11 tūkstošus kilometru, bet tas pēkšņi ielas vidū atsacījies darboties.

Sazinājusies ar dīleru, kurš mierinājis, lai neuztraucas. Atbraukšot evakuators, auto aizvedīs uz servisu un pat nebūšot jāmaksā, jo darbojas garantija.

Liels bijis kundzes pārsteigums, kad saņēmusi ziņu no servisa, ka nāksies vien maksāt ragā gan par evakuatoru, gan remontu, kopā 500 eiro, jo viņas braukšanas manieru dēļ sajūgs esot pagalam.

Jāna neuzskata, ka ir vainīga, jo arī iepriekš viņai bijušās jaunas automašīnas, taču citas markas, bet nekas tāds nav atgadījies. Ja nemācētu braukt, arī iepriekšējiem spēkratiem būtu radusies līdzīga problēma, bet braukšanas taktiku 22 gadu laikā neesot mainījusi.

Dīlera un servisa pārstāvji paliek pie sava, sajūgs ticis neuzmanīgi lietots, tālab tas esot pagalam. Ražotāja brāķa vai tehnisku defektu neesot. Kliente jau tāpat saņēmusi atlaides samaksai par remontdarbiem.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve teic, ka atzinumu varot sniegt jebkurš sertificēts profesionālis. Ja tas būs Jānas kundzei par labu, tad PTAC komisija izskatīs strīdu, vai arī kundze varot vērsties tiesā, ja nē, būs vien jāmaksā.

Jāna atzīst, ka nevēlas tērēt laiku un nervus, lai tiesātos ar dīleri, jo automašīna nepieciešama jau šodien, tālab par remontu prasīto pustūkstoti eiro jau samaksājusi, taču nepametot sajūta, ka dīleris nepamatoti iztukšojis viņas naudas maku.

Skaidrības ieviešanai Bez Tabu dodas pie neatkarīga autoeksperta Uģa Vītola, lai izšķir strīdu, kuram taisnība.

Apskatot bojājumus fotogrāfijās, atzīst, ka šoreiz izskatās, ka pie vainas tomēr bijis autovadītājas braukšanas stils. Bijuši gadījumi, ka, savdabīgi braucot, sajūgs “noslidināts” pat vēl jaunākai mašīnai.

Jānas kundze ir sašutusi  arī par dīlera apetīti, kad vaicājusi vai nav iespējams aizņemties nomas auto, kamēr viņējā ir servisā, viņai prasīti 40 eiro dienā par nomas auto.

Uģis Vītols piekrīt autovadītājai, ka labā prakse būtu, ja viņai tiktu iedota maiņas automašīna uz remonta laiku, neprasot par to samaksu.

Autodīlera pārstāvji taisnojas, ka tā darot, bet vien gadījumos, ja ir garantijas remonts, taču atzīst, jūtas nepatīkami par šādu gadījumu, jo piecpadsmit gadu laikā tāds esot vien otrais. Pirmais gadījums bijis pirms desmit gadiem, kad autovadītājs “noslidinājis” sajūgu pilnīgi jaunam spēkratam, nobraucot vien 36 kilometrus.

Foto

TOP komentāri

  • Es
    +4 +4 0

    Es

    Un kam tad domāts sajūgs, kā to var dedzināt - ja izspiests līdz galam?
  • Hmmm
    +4 +4 0

    Hmmm

    Kāds sakars bagātībai! Auto ir ne sliktākā kvalitātē kā WV markas auto, tikai adekvātākā cenā. Un ja auto uztver kā pārvietošanās līdzkli, nevis mistisku "statusa" apliecināšanas līdzkli, tad Škoda ir ļoti Okei izvēle.
    Tiem auto nav ne vainas ne dizaina ne kvalitātes prblēmas. Škodas serviss gan ir sūnains!
  • Ģirts Goško
    +2 +2 0

    Ģirts Goško

    Oi vecīt, tu esi atpalicis un dzīvo pagājušajā gadsimtā. Škoda jau kopš 2000. gada pieder VW Group un tas ir ļoti kvalitatīvs auto, tikai nedaudz zemākas kategorijas kā pats VW, tomēr krietni lētāks.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl