“Izskatās pat 40–50 cm! Kāds iebāzis kabatā?” Autovadītājs novēro, ka Vidzemes šosejas jaunais segums vietām ir krietni zemāks!

Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

9 komentāri

“Bez Tabu” ziņo autovadītājs, kurš novērojis, ka Vidzemes šosejas jaunais segums vietām ir krietni zemāks nekā pirms remontdarbu uzsākšanas. “No Valmieras puses uzbraucot uz jau šosejas divām joslām virzienā uz Rīgu, konkrētāk pie Sēnītes, aiz tiltiem, ļoti interesants skats ir novērojams. Vecais seguma pamats ir bijis krietni augstāks nekā tas, kas šobrīd jau ir sagatavots, un jau uzlieta asfalta kārta virsū. Nu es teiktu, ka vietām izskatās 40–50 cm. Vai atkal nav gadījums, ka kāds kaut ko atkal ir iebāzis savā kabatā, bet uz ceļu rēķina?”

VAS “Latvijas Valsts ceļi” pārstāve Anna Kononova “Bez Tabu” apstiprina, ka projekts tik tiešām paredz to, ka konkrētajā posmā ceļš būs zemāks par esošo. “Konkrētajā Vidzemes šosejas posmā ir paredzēts izlīdzināt ceļa garenprofilu, kurš būs vidēji 25 cm zemāks par esošo, jo agrāk tur bija tā saucamā ”pumpa”, respektīvi garenprofils bija ar nevajadzīgu paaugstinājumu. Lai mašīnas varētu plūdeni braukt un lai nodrošinātu labāku ceļa pārredzamību, projektā ir paredzēts ceļa garenprofilu izlīdzināt, ceļš tiek būvēts atbilstoši projektētajām augstuma atzīmēm,” komentē Anna Kononova.

Tāpat autovadītāji norāda, ka jaunais segums vietām ir ļoti nelīdzens. “Uz ziemu būvnieki ieklās visu asfalta apakškārtu, tā nav virskārta, apakškārta var būt nelīdzena, nākamajā gadā pēc ziemas tur tiks ieklāta asfalta virskārta, kura būs līdzena un komfortabla, un ceļš iegūs savu izskatu, kādam tam ir jābūt pēc remontdarbiem,” tā Anna Kononova. Būvdarbi turpināsies gan visu šo gadu, gan arī atsāksies nākamajā gadā, tiklīdz to ļaus laikapstākļi.