“Bezjēdzīgs līkums gar Centrāltirgu!” Brauciens 1. tramvajā kļuvis vēl ilgāks, norāda pasažieri!

Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

27 komentāri

1. tramvaja pieturu “13. janvāra iela” nomainījušas divas citas. “Prāgas iela”, braucot no Imantas uz Juglu, un “Centrāltirgus” pretējā virzienā. Reinis, kurš ar 1. tramvaju pārvietojas regulāri, uzskata, ka pārmaiņas pasažieriem sagādā neērtības.

“Rīgas satiksme” ir pārcentusies, jo tramvajs tagad met lieku līkumu, un ieguvēju skaits ir neliels,” novērojis Reinis, kurš pieļauj, ka maršruts kļuvis par trīs minūtēm ilgāks. “13. janvāra iela” esot bijusi ļoti ērta un plaša pieturvieta.

2. un 10. tramvajs piestāj pieturvietā “13. janvāra iela”, tā ir nākamā aiz “Grēcinieku ielas” virzienā no Pārdaugavas. 10. tramvajs attālumu veic 2,26 min.

“Grēcinieku ielā” piestāj arī 1. tramvajs, nepieciešamas 3,54 min, līdz sliežu transportlīdzekļa durvis atveras nākamajā pieturā “Prāgas iela”. Tālāk tramvajs pietur “Aspazijas bulvārī”, tad dodas uz Juglu.

Rīgas satiksmē skaidro, ka vismaz tuvākajā nākotnē nav plānots likvidēt 13. janvāra ielas pieturu, taču regulāri tiek sekots līdzi pasažieru plūsmai. Arī attiecībā uz pirmo tramvaju, pārmaiņas atbalstot lielākā daļa klientu.

“Centrāltirgū tika veikta sliežu pārmiju rekonstrukcija, un tagad tramvajs var izbraukt šo te loku. Maršruts kļuvis ilgāks tikai par trīs minūtēm,” norāda “Rīgas satiksme” pārstāve Inese Rozīte. 1. un 3. tramvaja maršrutā šobrīd izveidota pagaidu pieturvieta – “Aspazijas bulvāris”.

Inese Rozīte
“Rīgas satiksme” pārstāve

Lai cilvēkiem, kas atrodas Vecrīgā, nebūtu jāmēro pārāk tāls ceļš uz, piemēram, Prāgas ielas pieturvietu. Šis ir pagaidu risinājums, bet mēs meklējam labāko risinājumu, lai atrastu pieturu starp Merķeļa un Prāgas ielu.

Prāgas ielas pieturvietā arī dienas vidū izkāpj un iekāpj ļoti daudz pasažieru, bet tās tuvumā nav ierīkotas gājēju pārejas. Rīgas domes Satiksmes departamenta plānos gājēju pārejas izbūve neesot paredzēta, bet, realizējot “Rail Baltica”, būtiski mainīšoties pieguļošā infrastruktūra, tajā skaitā šī vieta.

Detalizēti projekta risinājumi gan vēl neesot izstrādāti.

Foto

27 komentāri