Autostāvvietu lietotāji, esiet uzmanīgi! Izrādās, ir maksājumu limits, ja to ignorēsit, draud bargs sods

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Pieredzējusi TV3 "Bez Tabu" žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un problēmu risināšanā. Veido sizetus par dažādām tēmām. Rūpīgi iedziļinās katrā stāstā un rod risinājumus pat sarežģītām konfliktsituācijām. Palīdz novērst netaisnību.

8 komentāri

Gatis novietoja automašīnu stāvēšanai Vecrīgā “R” zonā. Aktivizēja “Mobilly” pakalpojumu ar īsziņas palīdzību. Apzinājās, ka “R” zona ir dārgs prieks, taču bija gatavs maksāt, cik vajadzēs, un mierīgi devās uz lietišķo tikšanos darba vajadzībām. 

Kad pēc dažām stundām atgriezās, bija šokā par murgu, kādu var nākties piedzīvot jebkuram autovadītājam. Proti, uz spēkrata vējstikla atstāts paziņojums par 37 eiro lielu naudas sodu.

Sazinoties ar atbildīgajiem dienestiem, noskaidrojis, ka aplaimots ar naudas sodu kā tāds, kurš novietojis auto stāvēšanai, par to nemaksājot.

Izrādās, kamēr ticies ar klientu un mobilā tālruņa skaņa bijusi izslēgta, viņam atsūtīta īsziņa ar brīdinājumu, vai nav aizmirsis deaktivizēt maksājumu un ka maksājuma limits beidzies. Vajadzējis to atkārtot, ja vēlējies turpināt izmantot stāvvietu. Gatis to nav varējis izlasīt un, pat ja būtu varējis, uzskata, viņam ir tiesības izmantot stāvvietu tik ilgi, cik vēlas un cik gatavs maksāt. Neviens neesot tiesīgs to ierobežot, turklāt, piemērojot soda naudu, ja īsziņu ignorē.

“Mobilly” vadītājs Ģirts Slaviņš izsaka nožēlu, ka klientam nācies piedzīvot šo nepatīkamo brīdi, bet tiešam esot maksājumu limiti, kuri katram mobilo sakaru operatoram atšķiroties. Kad tie beidzas, nepieciešams limitu atkārtot. Gatis izmanto “Tele 2” pakalpojumus, kura pārstāvis Oskars Fīrmanis skaidro, ka limits viņiem esot 15 eiro, un tas ieviests pašu klientu drošībai. Tas tālab, ka esot gadījumi, kad klienti aizmirst deaktivizēt pakalpojumu un tad nāktos maksāt milzu summas. Limits attiecoties ne tikai uz stāvvietu apmaksu, bet arī uz citām paaugstinātas maksas īsziņām, tostarp par dažādām spēlēm, ko var izmantot bērni.

Jebkurā gadījumā tā esot pašu klientu atbildība, ja neizlasa īsziņu, kad limits beidzas. “Mobilly” vadītājs iesaka lasīt viņu sūtītās ziņas, taču, uzklausot Gata nepatīkamo pieredzi, sola veikt uzlabojumus, lai arī citiem autovadītājiem nenāktos piedzīvot līdzīgu šoku kā Gatim.

Jau pēc Jaunā gada, visticamāk, februārī, ziņa par izmesto limitu parādīšoties nevis, kad tas beidzas, bet uzreiz, tiklīdz autovadītāji aktivizēs maksājumu par “R” zonas dārgajam  autostāvvietām. Būs informācija ne tikai par limita lielumu, bet arī – pēc cik ilga laika tas jāatkārto, ja vēlas izmantot autostāvvietu ilgāk.

Foto

8 komentāri