Rīdzinieki netiek savos mājokļos. Domofons nedarbojas, bet tā apsaimniekotājs vakaros nav sazvanāms

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Pieredzējusi TV3 "Bez Tabu" žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un problēmu risināšanā. Veido sizetus par dažādām tēmām. Rūpīgi iedziļinās katrā stāstā un rod risinājumus pat sarežģītām konfliktsituācijām. Palīdz novērst netaisnību.

1 komentārs

Ziepniekkalna daudzdzīvokļu nama iedzīvotāji pusnaktī palikuši aiz savas mājas ārdurvīm un vaino neizdarībā domofona apsaimniekotāju, kura dēļ nosaluši un pat saslimuši. Ja domofons nedarbojas vakaros un brīvdienās,  domofona apsaimniekotājs neesot sazvanāms.

Nama iedzīvotāja Lidija un viņas dzīvesbiedrs Imants bieži pārdodas mājās vēlu, jo apmeklē gan teātra izrādes, gan koncertus. Kārtējo reizi pēc koncerta labā garastāvoklī devās mājās. Domofons nedarbojies, nav varējuši tikt mājās.

Izmēģinājuši dažādas taustiņu variācijas, taču bez rezultāta, domofonam nebija nekādu darbības pazīmju un durvis kā ciet, tā ciet.

Uz abiem norādītajiem tālruņa numuriem izmisīgi zvanījis gan Imants, gan Lidija, taču neviens no uzņēmuma, kas apkalpo domofonu, neatsaucies. Pie nama ārdurvīm nostāvējuši vairāk nekā stundu, neviens kaimiņš arī nav gājis ārā. Bijusi gandrīz pusnakts. Klaudzinājuši  pie pirmā stāva logiem, cik nu spējuši, līdz viena kaimiņiene sadzirdējusi un devusies palīgā. Ielaidusi nosalušo pāri, atverot ārdurvis no iekšpuses.

Iedzīvotāji ir neizpratnē, kālab uzņēmumu, kas apkalpo domofonu, nav iespējams sazvanīt pēc darba laika beigām vakaros un arī brīvdienās.

“Dialogs S” vadītāja taisnojas, ka līgumā ir rakstīts, ka tikai līdz plkst. 17.00 pieņem visus izsaukumus un cena par apkalpošanu līgumā uzrādīta tikai par darba laiku no plkst. 9.00 līdz 17.00.

Raidījuma “Bez Tabu” žurnālisti uzstāj, ka līgumā tomēr jābūt norādītam, kā risināt situācijas gadījumos, ja ārpus darba laika domofons nedarbojas un nepieciešama palīdzība. Domofona apkalpotāji sola rast risinājumu un to iekļaut līgumā.

Kā paskaidroja “Rīgas namu pārvaldnieka” pārstāvis Krists Leiškalns, līgumos, ko domofonu apkalpotājs slēdz ar jaunajiem klientiem, jau ir paredzēts diennakts servisa nodrošinājums. Arī nama Ziepniekkalnā iedzīvotājiem jāuzstāj uz jauno līgumu, ja ne, jālemj par iespēju izvēlēties cita uzņēmuma pakalpojumus, kas nodrošina 24 stundu servisu.

1 komentārs