“Man viņiem savas kājas aizsūtīt?” Apdrošinātājiem nepieciešams precīzs ārstēšanās apraksts, kuru no slimnīcas jāsaņem pacientei.

“Bez Tabu” uzrunā “Swedbank” kliente, kurai ar banku noslēgts arī apdrošināšanas līgums. Vasaras sākumā piedzīvojusi nopietnu kritienu un nogādāta slimnīcā. Tomēr mēneša garumā, regulāri kontaktējoties ar “Swedbank”, tā arī nav panākts vēlamais rezultāts, jo apdrošinātājiem esot nepieciešams precīzs ārstēšanās apraksts.

Atpakaļ uz rakstu

5 komentāri

  • Saule.

    Saule.

    Esmu arī saskārusies ar Swedbank apdrošināšanu. Vairāk kā gadu biju pie viņiem apdrošināšājies un tad atgadījās negadījums, gaļas bullis norāva labai rokai rādītājpirkstam galu ar visu nagu un traumēja arī otru pirkstu, bet Swedbank Uzskata, ka viņiem apdrošināšanas nav jāmaksā ja darba nespējas lapa noslēgta 13 diena nevis 14 diena. Pietrūkst 1 diena un tāpēc nevarot neko maksāt. 😏
  • Andris

    Andris

    Es esmu arī apdrošināts Swedbankā,bet aizķeršanās ar izmaksām par nelaimes gadījumiem man nau bijis.Ātra izmaksa,esmu ļoti apmierināts.Jā un pats strādāju par metinātāju,laikāds nepadomā ka esi bankas darbinieks
  • ae

    ae

    Tieši šāda pati pati situācija ir ar SEB bankas apdrošināšanu. Muguras diska trūci,viņi neuzskata par traumu un nelaimes gadījumu. Lai gan pievienoju visus izmeklējumus,izrakstus .
  • KP

    KP

    Tieši tāpēc es neizmantoju veselības apdrošināšnu. Pilnīgi nekontrolējami mani senstīvie dati ir kāda bezpersoniska cilvēka rokās un visu kas ienāk prātā var darīt...
  • Dainis

    Dainis

    Naski tikai uz apdrošināšanas pierunāšanu,bet kad jāmaksā tad visādas problēmas.Un tā ir VISĀS apdrošināšanas kompānijās

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!