”Zvanot ”Latvijas gāzei”, norauj lielu naudu!” Brīdina par maksas tālruni

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

7 komentāri

Liepājniece Karīna trīs dienas centusies telefoniski sazināties ar ”Latvijas gāzes” informatīvā tālruņa darbiniekiem, taču nesekmīgi. Tikai pēc tam izrādījies, ka pat par neuzsāktu sarunu esot jāmaksā prāva summiņa.

Karīnas ģimene nupat no pašvaldības saņēmusi dzīvokli Liepājas nomalē. Priekšā vēl pamatīgi remontdarbi un formalitāšu kārtošana. Šobrīd ģimene uzsākusi cīņu ar ”Latvijas gāzi”, lai jaunajā dzīvoklī noformētu līgumu par gāzes izmantošanu.

Vairāku dienu garumā ģimenei tā arī nav izdevies sagaidīt, kad tiks savienoti ar klientu apkalpošanas speciālistu. Gāzes pieslēgums nepieciešams, lai daudzbērnu ģimene varētu sākt telpas apdzīvot un pagatavot maltīti.

Liepājā likvidēts ‘Latvijas gāzes” apkalpošanas centrs, vienīgās saziņas iespējas ir telefoniski vai elektroniski.

Karīna
Dzīvoklī vēlas gāzes pieslēgumu

Karīna raidījuma ”Bez Tabu” filmēšanas komandas klātbūtnē vēlreiz cenšas paveikt neiespējamo – sazvanīt “Latvijas gāzes” speciālistus. Šoreiz gan sievietei paveicas un teju uzreiz uz zvanu atbild uzņēmuma pārstāve.

“Latvijas gāzes” Tirdzniecības departamenta vadītājs norāda, ka zvanu centrā strādā 10 darbinieki. Iekasētā maksa par zvanu nenonākot “Latvijas gāzei”, bet gan sakaru operatoriem. “Brīdinājums par to, ka tas ir maksas zvans, šobrīd neatskan. Šī informācija ir atrodama mūsu mājaslapā,” stāsta uzņēmuma pārstāvis Egīls Lapsalis.

Uzņēmums paļaujas, ka klienti savus jautājumus aizvien vairāk risinās elektroniski.