Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

13 komentāri

Mūsdienās mācības bez datora ir gandrīz neiedomājamas. Valmieriete Laura, apzinoties, ka dators studiju procesā būs nepieciešams, devās uz veikalu apskatīt preču piedāvājumu. Viņa izvēlējās savu palīgu mācībās iegādāties SIA “Lattelecom” veikalā.

Tomēr mēdz gadīties pavisam neparedzamas situācijas. Ar vienu no tādām saskārās Laura, kad, aizejot mājās, atvēra un ieslēdza savu pirkumu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti
Laura
Iegādājusies datoru studijām

Datora ekrāns sāka ik pa laikam mirgot, raustīties un tad pavisam izdziest. Es domāju, ka jaunam datoram tā nav jābūt.

Vēsā mierā valmieriete datoru nogādāja atpakaļ veikalā. “Lattelecom” darbinieks apstiprināja meitenes bažas – jaunam datoram tiešām nevajadzētu būt problēmām ar ekrāna raustīšanos. Pircējai tika solīta naudas atmaksa. Taču pirms tam prece tika nogādāta meistaru rokās vispārējai pārbaudei.

Pēc pārbaudes tika secināts, ka datoram nekādu problēmu neesot. Laikā, kad prece atradās pārbaudē, Laura paspēja iegādāties citu datoru, jo mācības bija jāuzsāk. Tāpēc viņa turpināja darīt visu iespējamo, lai par preci atgūtu iztērēto naudu.

Laura
Iegādājusies datoru studijām

Vairākas reizes zvanīju uz “Lattelecom” tālruni, kur man vismaz piecas reizes teica, lai es dodos uz veikalu un man atmaksās naudu. Tomēr tad, kad es aizgāju līdz veikalam, man vienmēr pateica, ka nekādu naudu neatgriezīs.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane skaidro, ka primāri patērētājs var pieprasīt preces remontu vai maiņu. Ja šīs darbības nav iespējamas, tad patērētājs var pieprasīt par pirkumu iztērēto naudas summu.

Laura arī Bez Tabu komandas klātbūtnē zvana SIA “Lattelecom” pārstāvjiem. Seko jauni pārsteigumi! Lai gan viņa vērsusies veikalā ar diviem iesniegumiem, sistēmā neviens no tiem neuzrāda.

  • “Lattelecom” pārstāve: Es reģistrēšu iebildumu un nodošu ekspertiem izskatīšanai. Jums 10 dienu laikā atzvanīs.
  • Laura: Ko Jūs tieši izskatīsiet? Es Jums visu laiku zvanu, un viss jau ir vismaz piecas reizes izskatīts.
  • “Lattelecom” pārstāve: Es neredzu, ka būtu ievadīts iebildums par to, ka Jums neizmaksā naudu.

SIA “Lattelecom” pārstāve Lāsma Trofimova Bez Tabu komandai atzīst, ka problēma radusies nepilnīgas komunikācijas dēļ.

Šobrīd uzņēmums ar klienti ir sazinājies un radis risinājumu situācijai – divu nedēļu laikā nauda par pirkumu tiks atmaksāta.

TOP komentāri

  • Jānis Supe
  • Toms Biļūns
    +4 +3 -1

    Toms Biļūns

    Man patīk kā kaut kāds Bez tabu ar publiskošanu var vairāk izdarīt kā PTAC. Kā jau parasti valsts un pašvaldības iestādēs atrodas strādājošie kuriem vienalga, ka tik algu saņemt. Un Lattelecom situāciju izmanto. Maina vai salabo preci. Kurš grib atpakaļ "jaunu" datoru, kurš jau vienreiz salūza? Loģiski būtu, ka jādod uzreiz nauda un cilvēks pats izlemj ko tālāk darīt.
  • Ligita Silova
    +3 +3 0

    Ligita Silova

    Tas laikam ir raksturīgs Lattelekom veikalu darbiniekiem- komunikācijas problēmas un neprofesionalitāte. Sava santabarbara bija arī man 2015.g..

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

NOSAKI SAVU PEDANTISMA LĪMENI!

NOSAKI SAVU PEDANTISMA LĪMENI! 51

Tests – nosaki savu pedantisma līmeni! Iespējams, tu jau sen kaitini savus draugus un tuvākos! Pārspīlēta kārtībmīle vai Miss bardaks, to vari noskaidrot šeit.

Lasi vēl