“Viņi jau pusgadu neatzīst, ka dators ir brāķis!” Alsundzniece nav mierā ar populārā veikala attieksmi

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

40 komentāri

Alsungas iedzīvotājas Lindas dators savu mūžu nokalpojis. Bija pienācis laiks iegādāties jaunu. Tiesa, dators Lindai ir svarīgs – viņa to izmanto ne tikai brīvajā laikā, bet arī strādājot. Priekšroka tiek dota “RD electronics” datoru piedāvājumam.

Linda stāsta, ka pēc iegādes dators strādājis labi. Taču pirmajā datora pieslēgšanas reizē, tas esot izslēdzies. Tomēr viņa nodomājusi, ka pie pirmās ieslēgšanas reizes tas esot pieņemami.

Mēnesi dators strādājis labi, taču vēlāk tas sācis arvien biežāk slēgties ārā. Sākumā datora niķiem nepievērsusi uzmanību, taču vēlāk sapratusi, ka dators tikpat kā nav lietots nemitīgo problēmu dēļ. Viņa sapratusi, ka jaunam datoram tā nevajadzētu būt, tāpēc nolemj datoru nogādāt iegādes vietā “RD electronics” veikalā.

Un tā arī viss turpinās. Linda datoru ir nodevusi garantijas remontā četras reizes! Taču bez rezultātiem – uzņēmums problēmas nesaredz.

Linda

Linda
Neapmierināta ar iegādāto datoru

Divas dienas pēc datora saņemšanas no remonta un to mājās mēģinot ieslēgt, tas atkal sāka slēgties ārā. Šobrīd dators vispār nestrādā, to nav iespējams ieslēgt.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane apstiprina, ka sieviete ir vērsusies ar iesniegumu arī pie viņiem.

Mēs esam sazinājušies ar uzņēmumu, pret kuru vērsusies patērētāja. Pašlaik no uzņēmuma nav saņemts viedoklis un skaidrojums konkrētajai situācijai, bet tuvākajā laikā, visticamāk, tas būs,” skaidro Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane!

Arī raidījums Bez Tabu sazinājās ar “RD electronics”. Viņi situāciju skaidro rakstveidā, gari un plaši aprakstot soļus, kā konkrētajā gadījumā jārīkojas Lindai.

Amizanti, jo sieviete katru no uzskaitītajiem soļiem jau veikusi, taču rezultāta nav. Tikai kārtējā atbilde – datoram defekti nav konstatēti.

Sanita Gertmane informē, ja rodas situācija, kurā patērētājam ar komersantu neizdodas rast risinājumu situācijai, tad esot iespēja vērsties patērētāju strīdu risināšanas komisijā.

Sanita Gertmane

Sanita Gertmane
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Ja prece jau vairākas reizes tiek remontēta, no tā varētu secināt, ka remonts nav bijis produktīvs – ir jādomā par citu veidu, kā patērētājs varētu realizēt savas tiesības.

Alsundzniece nolēmusi plinti krūmos nemest un vērsties atkārtoti atbildīgajās iestādēs, lai iegūtu maiņā jaunu datoru vai iztērētos 150 eiro.
40 komentāri