“Viesnīcas logs nokrita vietā, kur pirms mirkļa bija mans bērns”, mamma šokā

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Pieredzējusi TV3 "Bez Tabu" žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un problēmu risināšanā. Veido sizetus par dažādām tēmām. Rūpīgi iedziļinās katrā stāstā un rod risinājumus pat sarežģītām konfliktsituācijām. Palīdz novērst netaisnību.

2 komentāri
“Viesnīcas logs nokrita vietā, kur pirms mirkļa bija mans bērns”,  mamma šokā

Liebritānijā dzīvojoša latviešu ģimene ar maziem bērniem, dzimtenē viesnīcā piedzīvo šausminošu  negadījumu. Viesnīcas logs izkritis vietā, kur pirms brīža atradies viņu bērns.

Elīna ar vīru un diviem maziem bērniem bieži ceļo un paliek viesnīcās. Līdz šim nekad nav sūdzējusies un viss bijis vairāk vai mazāk labi. Kopā ar ģimeni dzīvo Lielbritanjā. Apcelojot Latviju, nolēma apmesties Rīgas centra viesnīcā “Viktorija”. Taču, tiklīdz ieradās, sākās ķibeles. Nebija vietas autostāvvietā viesnīcas pagalmā, taču tas bijis tikai sīkums, salīdzinājumā ar viesnīcas numurā piedzīvoto. Ne no tā, ne šā ar lielu blīkšķi nokritis viesnīcas logs un stikls saplisis lauskās. Turklāt  tas noticis vietā,  kur pirms  īsa brīža bijis mazulis. Par laimi paguvusi viņu paņemt rokās, citādi varētu beigties ļoti bēdīgi.

Viesnīcas vadītājas versija, ka klienti paši logu izņēmuši, nolikuši uz grīdas, atbalstījuši pret sienu un tas nokritis.

Elīna par šādu versiju ir šokā un uzskata to par apvainojumu. Viņai vai vīram pat neienāktu prātā doma ņemt laukā vidējo logu, kurš tam nav paredzēts, un ir grūti izdarāms. Turklāt labajā un kreisajā pusē logi atveras, Kāpēc lai vēl lieki pūlētos un vilktu ārā vidējo, pat ja gribētu telpu izvēdināt? Turklāt meistars, kurš ieradies logu salabot, esot teicis, ka nākot to labot jau piekto reizi.

Viesnīcas vadītāja  rāda, kā vidējo logu izņemt. Lai to atvērtu un noņemtu, ir jāpagriež loga rokturis horizontāli. Elīnai ir fotogrāfijā ar sapīišušo logu, kurā  redzams, ka rokturis nav pagriezts horizontāli un viņa to neesot  mēģinājusi atvērt un izņemt.

Kā kompensāciju par piedzīvoto, viesnīca esot piedāvājusi bezmaksas brokastis. Ģimene to nav izmantojusi un nekādu kompensāciju nevēlas, vien to, lai viesnīca nodrošina, ka telpās var atrasties droši un saved kārtībā logus.

Viesnīcas vadītāja akcentēja, ka dienā, kad notika ķibeles, neesot bijusi uz vietas, bet nākamajā dienā esot gaidījusi, kad kliente nākšot runāties. Savukārt stāsta varone Elīna par to esot uzzinājusi vien no Bez tabu, jo viņai neviens neesot pat ieminējies, ka vadītāja viņus gaidot.

2 komentāri

Aktuālie Bez Tabu sižeti

"Jūs nopietni?!" Māmiņām ar zīdaiņiem un maziem bērniem liedz iepirkties lielveikalos

"Jau trīsreiz mēneša laikā!" Nepiestājot pieturā, autobusu šoferi vairākkārt atstājuši bērnu šosejas malā

Bijusī īrniece šokā, saņemot paziņojumu no tiesas, ka viņai ir sens parāds namīpašniekam

"Viņam seko bērni, glābiet viņus, kamēr var!" "TikTok" aktīvists stāsta par netiklībām ar bērniem un bez mitas lamājas

"Jāuzmanās, uzticot bērnus tādām skolām." Vakcīnskeptiķu skolā bez licences sola "saudzīgu vidi" bez Covid-19 ierobežojumiem

"Ar tādu mašīnu nav problēmu pārsniegt ātrumu arī vecmammai." CSDD tehniskās apskates darbinieks traucas ar 168 km/h

Dziedātāja Olga Rajecka sašutusi: Maksāju par trim fāzēm, bet saņemu vienu!

Rīdzinieki pikti, jo nav apkures un sākuši pelēt pat vasarā nomainītie logi!

Dūru vicināšana un kliegšana jeb cīņa par apsaimniekotāju Rīgas "Ķīnas mūrī"

"Balkoni nenogāzīsies?" Olainē apšauba mājas renovācijas projektu

"Ja atkal notiks avārija, atkal taisni upē?" Tilts jau gadu bez barjerām, bīstamība uz Bauskas šosejas

"Tur viss ir pretīgi! Gribam atpakaļ naudu!" Četri indieši Rīgā "iegrābjas" ar dzīvokļa īri