Alberts Dinters

Autors: Alberts Dinters

Bez Tabu raidījuma žurnālists ar specializāciju kriminālstāstu šķetināšanā. Īpaši ass un nesaudzīgs aizstāvot vides tīrību un dabas saudzēšanu.

39 komentāri

Ņemiet, sazāģējiet un izmetiet! Šādu fināla atbildi, kad notiek komunikācija starp klientu un firmas pārstāvi, dzird kungs, kurš pirms astoņiem gadiem iegādājies Latvijā ražotu akmens masas vannu. Visus šos gadus vanna kalpo godam, līdz parādās plaisa. Klients attiecīgi zvana uz kompāniju, izstāsta problēmu, bet atbildes viņu pārsteidz.

Jānis
vannas īpašnieks

Neviens no viņiem nav pie manis atbraucis un klātienē paskatījies, vai tiešām to plaisu, pa kuru ūdens tiek aiz vannas, nevar salabot. Manuprāt, firmas attieksme pret saviem klientiem ir ”super laba”!

Vīrietim nav prasība, lai iegādāto preci labotu par garantiju, kura jau beigusies. Viņš ir gatavs samaksāt, bet pēc viņa teiktā neviens nereaģē. Vannas istabas priekšmeta ražotājs skaidrojis, ka šāda modeļa vannas vairs neražo.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kā skaidro Patērētāju tiesību aizsardzības inspekcijas pārstāve Sanita Gertmane, likumā nav noteikts, ka ražotājam, ja vien tas pats nedod precei mūža garantiju, pēc garantijas obligāti jālabo sabojājusies prece.

Preces ražotāju pārstāvji aizņemtības dēļ Bez Tabu komentāru sniedz pa telefonu. Arī mēs dzirdam, ka šāda veida plīsumus nelabos.

Pēteris Treids
uzņēmuma ”PAA” vadītājs

Var būt, ka būtu bijis pareizāk viņam to pateikt klātienē. Ja tas palīdzētu. Ja tā ir tā vaina, kuru viņš apraksta, tad pēc būtības mēs nevaram to salabot. Mēs varam to (plaisu) aizsmērēt, bet tā nav salabošana. Es negribu uzņemties taisīt lietu, lai aizmālētu acis. Īsti labi to sataisīt vairs nevar.

Interesanti, ka mūsdienu laikmetā šāda veida plaisas nevar aiztaisīt. Problēmas radot arī tas, ka vannu normāli nevar dabūt laukā no mājas, lai to aizvestu uz rūpnīcu remontēt.

Vienīgā iespēja, kuru piedāvā, veco vannu tiešām izmest, bet arī to firmas pārstāvji neapņemas darīt, un tad runāt ar klientu par iespējamo atlaidi jaunas iegādei. Kompānijas vadītājs sola, ka sazināsies ar vīrieti, aizbrauks klātienē un uz vietas visu izskaidros.

Tas viss, ko vannu ražotāju vadītājs skaidroja, ir skaisti, bet paliek jautājums – kamdēļ ir jāiesaistās Bez Tabu, lai sāktos sarunas par normālu komunikāciju? Kungi, jūsu ražotās vannas nemaksā pāris simtus eiro.

To cena mērāma tūkstošos. Negribas nevienu mācīt, katram ir savas biznesa vadīšanas metodes, bet ar šādu attieksmi pret klientu diezin vai vairosiet jaunu pircēju uzticību.

Foto

TOP komentāri

  • anti-ekselis
    +10 +10 0

    anti-ekselis

    Kāpēc tad 8 gadus pēc iegādāšanās sasistu kristāla vāzi nenes uz veikalu, lai salīmē?
  • Raimonds Viļums
    +7 +7 0

    Raimonds Viļums

    Tad jau katram, kam telefons vai tml pēc garantijas sabojājas, arī nauda vējā?!
  • Google
    +6 +6 0

    Google

    Ķieģeļi var salabot ja viņš saplaisājis??
    Ko var gribēt no betona vannas.
    Plastmasas vannu var salabot ar redzamiem defektiem bet ne jau betona. tad jau manu auto kurš pēc garantijas beigām salūzt,vajag dīleriem salabot vai savākt

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl