“Tas ir brāķis! Es gribu naudu!” Tele2 izved no pacietības klienti, četru mēnešu laikā nespējot salabot telefonu

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

51 komentārs

“Šā pirkuma dēļ esmu pazaudējusi nervus,” izmisusi savu stāstu sāk Laidzes pagasta iedzīvotāja Ieva. Pirms četriem mēnešiem sieviete dēlam nopirkusi telefonu. Tiklīdz dāvana nonākusi puikas rokās un pirkums ieslēgts, sākušās problēmas. Telefons nav bijis lietojams.

Problēmas radušās mirklī, kad telefons pieslēgts WiFi. Tas uzreiz sācis nereaģēt [uzkārties], ekrāns kļuvis tumšs, un nav bijis iespējams veikt kādas darbības.

Ieva telefonu nogādājusi Talsu “Tele2” centrā, kur to arī iegādājusies. Izstāstījusi situāciju, darbiniece telefonu pieņēmusi un nogādājusi remontā.

Tā bija pirmā, bet ne pēdējā reize ar līdzīgu scenāriju. Pēc dažām dienām Ieva saņēmusi iepriecinošu ziņu, – telefons salabots. Atbraucot mājās, konstatējusi, ka tas tomēr neiet. Kā pati saka, šobrīd Talsu “Tele2” centrā esot kā pastāvīgā kliente.

Bijusi izmisumā un palīdzību meklējusi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Pārstāve ieteikusi telefonu nogādāt kādam citam neatkarīgam ekspertam.

Tā arī darījusi. Meistars konstatējis, ka telefons nedarbojas. Jāpiebilst, ka pirmajā reizē pēc “Tele2” remonta sievietei paziņoja, ka nekādi defekti nav konstatēti. Mērs bijis pilns, tāpēc Ieva atkārtoti devusies uz “Tele2” centru Talsos un defektus demonstrējusi darbiniekiem. Viņi apstiprinājuši, – problēma ir.

Ieva jūtas izvesta no pacietības, tāpēc nevēlas remontu, bet gan iztērētos 399 eiro.

“Tele2” pārstāvis Gints Peičs stāsta, ka klientes lūgums uz pilnu ierīces nomaiņu tika noraidīts. Tā vietā piedāvāts garantijas remonts, jo tas ir ekonomiski izdevīgāks.

“Tele2” politika esot šāda: ja telefons nodots remontā, eksperti tam veic vienotas pārbaudes. No sākuma pārinstalē. Pēc tam dod klientam to testēt. Ja defekts nav novērts, tiek veiktas nākamās darbības, lai to novērstu.

Šajā gadījumā jau trīs reizes nav bijis iespējams defektu novērst, tāpēc Ievai zudusi ticība, ka telefons varētu iet. Tomēr “Tele2” pārstāvis vēlas aicināt saprast, ka garantijas remonts iekļauts pakalpojumā un tas ir jāizmanto. Protams, ja tiešām tiek konstatēts, ka iegādāts ražošanas brāķis, nauda tiek atmaksāta.

Telefonam konstatēts peldošs defekts, kuru neesot tik viegli atrast un salabot. Ieva piekritusi atkārtoti nodot telefonu remontā. Ja tas atkal nedarbosies – nekas cits neatlikšot, kā uzsākt tiesvedību par defektu nenovēršanu un pieprasīt iztērēto naudu.

51 komentārs