“Tā ir pensionāru un slimu cilvēku kaitināšana!” “Rīgas namu pārvaldnieka” jaunā ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanas kārtība sadusmo iedzīvotājus

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

4 komentāri

Kopš šā gada 1. septembra “Rīgas namu pārvaldnieks” aicina klientus atteikties no ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanas papīra formātā, tā vietā piedāvājot tos iesniegt elektroniski. Lai arī apsaimniekotājs stāsta, ka lielākā daļa dzīvokļu īpašnieku sākuši izmantot rādījumu nodošanu internetā, strupceļā nonākuši pensionāri, kuriem nav interneta pieslēguma un jaunā kārtība šķiet absurda un sarežģīta.

Cilvēkiem, kuri nevēlas atteikties no rādījumu nodošanas papīra formātā jādodas uz “Rīgas namu pārvaldnieka” klientu apkalpošanas centriem, kur izsniedz skaitītāju rādījumu nodošanas veidlapas. “Bez Tabu” pie galvaspilsētas klientu apkalpošanas centra novēro lielu drūzmu – cilvēku ir daudz, rindas lielas un pensionāri izsaka savu viedokli par jaunumiem ūdens rādījumu nodošanas sistēmā.

Es domāju, ka prāts kādam par īsu! Ko viņi dod? Neko! Tikai pensionārus un slimus cilvēkus kaitina!

Vairāki satiktie pensionāri norāda, ka internetu neizmanto, tāpēc nekas cits neatliek, kā doties uz klientu apkalpošanas centriem, lai saņemtu veidlapas. Kāda kundze stāsta, ka rindā gaidījusi vairāk nekā stundu. Citi atklāj, ka klientu centros cilvēki pat raudot, jo nesaprot jauno kārtību.

Kas tur notiek! Cilvēki raud, es arī biju gandrīz līdz asarām!

“Rīgas namu pārvaldnieka” pārstāvis Krists Leiškalns norāda, ka jaunā kārtība ieviesta vairāku iemeslu dēļ – katru mēnesi darbiniekiem nodotie dati bija jāapstrādā un manuāli jāievada datorā. Vēloties mazināt nelietderīgo cilvēku resursu un izvairīties no pieļautām kļūdām, pārvaldnieks aicina cilvēkus izmantot internetu.

Šomēnes un arī oktobrī klientu apkalpošanas centros būs nodrošināti cilvēki, kas palīdzēs iepazīties ar jauno kārtību un iemācīs procesu paveikt mājās. Ja kādam no klientiem nav pieejams interneta pieslēgums, “Rīgas namu pārvaldnieka” klientu apkalpošanas centros varēs izmantot ūdens skaitītāju kioskus, respektīvi, datorus, kuros būs iespēja ievadīt ūdens skaitītāju rādījumus.

Vaicājot “Rīgas namu pārvaldnieka” pārstāvim Kristam Leiškalnam, kā rīkoties cilvēkiem ar kustību traucējumiem vai personām, kuras atrodas gultas režīmā bez iespējām apmeklēt klientu apkalpošanas centrus, apsaimniekotājs iesaka pilnvarot personu, kura varēs izņemt veidlapas ūdens skaitītāju rādījumu nodošanai.