“Stundu pirms darba laika beigām darbiniece atsaka pārdot e-talonu!” Tehniska ķibele jeb vēlme ātrāk pabeigt darbu?

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

0 Komentāru

Ir taču pavisam pašsaprotami, ja veikala darba laiks ir līdz desmitiem, pircējs rēķinās, ka līdz noteiktajam laikam varēs iegādāties, ko vien sirds vēlas! “Bez Tabu” skatītājs Guntars novērojis, ka tā nav. Viņš saņēmis atteikumu no veikala “Supernetto” darbiniekiem pārdot sabiedriskā transporta e-talonu. Pirkumu vēlējies veikt plkst. 21.50, veikals strādājis līdz 22.00.

Pēc atteikuma saņemšanas vaicājis, kas pie vainas, kāpēc pirkumu nav iespējams saņemt. Esot paziņots, ka terminālis aiznests uz dienesta telpām, atskaite arī noņemta.

Vai tiešām maiņas vadītājas vēlme ātrāk pabeigt dienas darāmos darbus, savācot visas atskaites ir svarīgāka par klientu vēlmēm? 

Raidījuma “Bez Tabu” rīcībā ir informācija arī par citiem līdzīgiem gadījumiem. Citi piedzīvojuši līdzīgi situāciju, vēloties papildināt braucienu e-talonu, citi pirms veikala darba laika beigām saņēmuši atteikumu gaļas nodaļā. Vēloties produktu sagriezt šķēlēs, saņēmuši atteikumu, jo tehnika jau satīrīta un aiznesta prom.

Kā tad īsti ir: darbinieki vēlas pēc iespējas ātrāk pabeigt darbu, vai tieši pretēji – tādi ir iekšējie veikalu noteikumi?

“Supernetto” pārstāve Dace Preisa viennozīmīgi atbild, ka pēc būtības jebkuru pakalpojumu ir iespējams saņemt līdz konkrētā veikala darba laika beigām. Vaicājot par konkrēto Gunāra situāciju, pie viennozīmīga skaidrojuma “Bez Tabu” komanda nenonāk, jo šobrīd veikala speciālisti skaidrojot, kas varēja būt pie vainas.

Varbūt par iemeslu bija kāda tehniska ķibele, varbūt darbinieku pašu pieņemtais lēmums, taču normāli šādai situācijai nevajadzēja izveidoties!

Tātad jebkuru veikalā sniegto pakalpojumu pircējs var saņemt kaut vienu minūti pirms darba laika beigām!

Foto

0 Komentāru