Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas ģimeņu tiesībās un cilvēku savstarpējo konfliktu risināšanā.

76 komentāri

Gints gribējis iegādāties vislabākās smaržas, kādas vien ir, lai uzdāvinātu savai sievietei piecdesmit gadu jubilejā. Devies uz smaržu veikalu un savu vēlmi izstāstījis konsultantei, sakot, lai dod vislabākās, cenai nav nozīmes.

Pēc vairāku aromātu pasmaržošanas izšķīries par labu smaržām, kuras, kā stāstīja konsultante, arābu šeihi pērk savām sievām.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ja reiz tā, tad bijusi pārliecība, ka arī viņa sievietei patiks. Samaksājis 160 eiro un priecīgs devies uz Barselonu uz dzimšanas dienas svinībām, kas notikušas dārgas viesnīcas trīsstāvu numurā pašā Barselonas centrā, taču visu skaisto pasākumu sabojājušas dārgās smaržas.

Kad dāvanas saņēmēja tās atvērusi un iesmaržojusies, uzreiz pateikusi, ka tās esot vīriešu smaržas. Bijusi ļoti vīlusies, jo uzskatījusi, – Gints nopircis pirmās, kas pagadījušās, un abu attiecības pagalam.

Smaržu izplatītāja pārstāvis bilst, ka aromāts, ko iegādājies Gints, visā pasaulē esot paredzētas abu dzimumu pārstāvjiem jeb “unisex”. Tā esot nišas zīmola parfimērija, labākā, kāda vien var būt. No 300 nišas aromātiem tikai viens esot domāts vien sievietēm.

Parfimērijā esot trīs kategorijas: masveida produkcija, luksuss un nišu zīmoli.

Francijā, Spānijā, Itālijā ir modē pirkt vienu nišas zīmola smaržu pudelīti, ko pāris lieto kopīgi, vīrietis un sieviete. Vīrs un sieva kā pāris. Ir sākusies jauna mode. Kad pāris ierodas uz pasākumu, var atšķirt pēc smaržas, kas ar ko ir kopā.

Gints uzskata, ka ticis maldināts, jo veikalā lūdzis sieviešu smaržas, nevis tās, kas paredzētas abiem dzimumiem. Turklāt internetā atradis informāciju, ka citviet pasaulē tās tiek pārdotas kā vīriešu smaržas.

Zīmola pārstāvis iebilst, ka tā esot nepareiza informācija. Ja internetā ir norādīts, ka tā ir vīriešu parfimērija, tas esot žurnālistu viedoklis.

Arī “Douglas” pārstāve teic, ka pircēju esot informējuši, ka aromāts ir abiem dzimumiem. Iespējams, sanākusi kāda kļūme komunikācijā.

Gints paliek pie sava, ka konsultante nav bijusi uzdevumu augstumos un nav mierā ar pārdevēja izsacīto piedāvājumu samainīt smaržas pret tikai sievietēm paredzētām, un neapmierina arī piecdesmit procentu atlaide nākamajam pirkumam.

Vēlas publicitāti piedzīvotajam ar mērķi brīdināt citus vīriešus, kas arī plāno dāvināt dāmām smaržas, lai ir uzmanīgi, ka nenotiek tāpat kā viņam. Karote darvas sabojājusi visu medus mucu, un smaržu jeb neprecīzi sniegtas konsultācijas dēļ draudzība ar sievieti ir vējā.

TOP komentāri

  • Lilita Lapsiņa
    +95 +93 -2

    Lilita Lapsiņa

    Noskatījos sižetu un vēlos pateikt- ja šī sieviete,viņa draudzene,apvainojas un pārtrauc attiecības šāda pārpratuma dēļ,kur vīrietis nav vainīgs,tad labi arī ir,ka tādas attiecības ir izjukušas. Ar tik cimperlīgu dāmu agri vai vēlu attiecības izjuktu. Jau to,ka vīrietis devās tik tālu ceļu pie viņas uz jubileju, dāmītei vajadzētu novērtēt.
  • Askolds Škenders
    +55 +55 0

    Askolds Škenders

    Es arī tieši padomāju!Dēļ smaržām pārtraukt attiecības :)!Tad jau sanāk ka tādas attiecības nemaz nav bijušas!Jo tas ir vienkārši debīli šāda iemesla dēļ pašķirties.
  • Diana Lasmane
    +46 +46 0

    Diana Lasmane

    Sieviete ari ir dura, dēļ šīm stulbām smaržām vajadzēja aiziet prom?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl