“Skramba, aiz kuras aizķērās pirksts!” Siguldietis pēc garantijas remonta saņem telefonu ar vizuāliem defektiem

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

Pievienot komentāru

Siguldas iedzīvotājs Gunārs jau sen domājis par “Samsung” telefona iegādi. Pamanot, ka kārotais modelis pieejams par izdevīgāku cenu, nekā iepriekš – nolēmis to iegādāties. Pēc trīspadsmit dienu lietošanas konstatējis, ka telefons vairs nedarbojas. To nevarēja ieslēgt, izslēgt, nestrādāja arī skārienjutīgais ekrāns. Ierīci nodevis “Bites” garantijas remontā. Kad telefonu saņēmis atpakaļ, telefonam parādījušies vizuāli defekti.

Gunārs apgalvo, ka telefons meistaru rokās nonācis bez vizuāliem defektiem. Viņš to lietojis vien trīspadsmit dienas un bija uzlīmējis arī ekrāna aizsargstiklu.

Gunārs
iegādājies telefonu

Saņemot telefonu, tam bija skramba sānos, aiz kuras aizķērās pirksts. Un arī aizsargstikls bija saplaisājis. Tas norāda uz to, ka telefons ir kritis.

Uz vizuālajiem defektiem norādījis darbiniecei, bet viņa, pēc Gunāra teiktā, teikusi, ka “Bite” šādas problēmas nerisinot. Arī pieņemšanas un nodošanas aktā konkrētie defekti nav pieminēti.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Santa Zarāne norāda, ka šajā gadījumā ir grūti pierādīt, ka vizuālie defekti nav bijuši, ja tas nav norādīts dokumentos, pirms prece tiek nodota garantijas remontā.

Patērētāju tiesību aizstāvji aicina klientus lūgt noformēt pieņemšanas un nodošanas aktu, pirms prece tiek nodota garantijas remontā, jo tā neesot obligāta prakse. “Bites” pārstāve Oksana Stankeviča norāda, ka ir vairākas darbības, kuras darbiniekam jāveic mirklī, kad klients vēlas telefonu nodot remontā. Starp tām ir aizsargstikla noņemšana, lai varētu konstatēt, vai telefonam ir defekti. Šajā gadījumā acīmredzot tas netika izdarīts.

Oksana Stankeviča
“Bites” pārstāve

Mēs vienmēr esam par to, lai mēs godīgi atrisinātu situāciju. Ja šajā gadījumā būs mūsu vaina, “Bite” uzņemsies atbildību.

Pēc “Bez Tabu” sižeta saņēmām ziņu no Gunāra, kurš ziņoja, ka situācija ir atrisināta.

Gunārs
iegādājies telefonu

Paldies “Bez Tabu” komandai par iesaistīšanos manas problēmas risināšanā! Pateicoties jūsu aktīvai dalībai, saņēmu no “Bites” salona identisku, jaunu telefonu, kuram tika uzlīmēts aizsargstikliņš. Vēlreiz paldies!