Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

3 komentāri

Rīgas Sanatorijas internātpamatskola atrodas klusā un mierīgā galvaspilsētas nostūrī. Pēdējo divu mēnešu notikumi skolas saimniecības daļas vadītājam nav ļāvuši mierīgi gulēt.

Avijs par skolas saimniecības daļas vadītāju kļuva 2010. gadā, kad viņa pārraudzībā nonāca arī līgums ar telekomunikāciju operatoru par biznesa pieslēgumu skolas darbiniekiem. Pieslēgums ļāva darbiniekiem savā starpā sarunāties bez papildu maksas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Ja 2006. gadā 58 skolas darbinieki izmantoja iespēju kļūt par biznesa pieslēguma numuru izmantotājiem, tad šobrīd tas pievilcīgs šķiet vien mazākajai kolektīva daļai jeb 12 skolas darbiniekiem.

Skolas saimniecības daļas vadītājs vērsies pie raidījuma Bez Tabu, jo pēkšņi no sakaru operatora saņēmis krietni lielāku rēķinu nekā gaidīts.

Avijs Kalnietis
Skolas saimniecības daļas vadītājs

Man jāmaksā arī par tiem numuriem, kuri vairs netiek izmantoti jau gadiem. Kopā tādi ir 17 numuri, par katru mēnesī pieprasa 2,86 eiro. Kopā sanāk diezgan krietna summa.

Avijs norāda, ka daži numura lietotāji jau devušies aizsaulē, tomēr arī par viņu izmantotajiem numuriem turpmāk ik mēnesi jāmaksā 2,86 eiro. Vairākkārt sazinoties ar operatora darbiniekiem, vīrietis nav spējis rast atbildes uz jautājumiem, kādēļ pēkšņi jāmaksā lielāka summa.

Citādāku viedokli pauž ”Tele2” pārstāvji, kuri norāda, ka pirms tarifu paaugstināšanas brīdinājuši visus klientus. Tāpat skolas pārstāvim esot nākuši pretī un reiz jau veikuši pārrēķinu.

Andris Līdums
“Tele2” Biznesa nodaļas vadītājs

Visos gadījumos pats uzņēmums kontrolē, kas un kā lieto piešķirtos pieslēgumus lieto. Mēs šajā procesā nevaram iejaukties.

Ir gadījumi, kad klienti vēlas pieslēgumus saglabāt rezervē neparedzētam gadījumam, maksājot abonēšanas maksu, tāpēc izmaiņas pakalpojumu apjomā veicam tikai pēc klienta iesnieguma saņemšanas vai informācijas saņemšanas caur pašapkalpošanās portālu.

Laikā, kad Bez Tabu tiekas ar Aviju, viņš saņem zvanu no sava operatora pārstāvja, kurš pēkšņi sola atmaksāt pieprasīto summu. Skolas darbinieks gan norāda, ka ir pieņemts lēmums slēgt biznesa pieslēgumu, tādēļ viņa un sakaru operatora ceļi jau tuvākajā laikā šķirsies.

TOP komentāri

  • Kaspars
    +3 +2 -1

    Kaspars

    Tele2 ir kompānija kas domā par naudu, nevis klientiem un sakariem.
    Daudzus gadus atpakaļ, saskāros ar pierakstījumiem un nekvalitatīviem sakariem.
    Lmt vnm ir bijis dārgs, bet ir zināms par ko tu maksā.
    Bite arī šogad bij sadomājusies pacelt pasmakaru augstāk, bet pie liela skaita nummuru slēgšanas, savu latiņu nolaida atpakaļ.
    Vienīgā problēma ar Biti ir, nekompetenti darbinieki, kas palaidušies slinkumā un NAV DIENNAKTS SERVISS.
  • Ego
    +2 +2 0

    Ego

    Bet uzņēmums nav privātpersona. Tam ir savi numuri, ar ko rīkojas. Man liekas, ka mobilais operators pat nekontrolē, kura persona to lieto, bet pats uzņēmums.
  • Gača

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl