Sievietei ar bērnu taksometra vadītājs atteicis braucienu. Vai likumīgi?

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Pieredzējusi TV3 "Bez Tabu" žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un problēmu risināšanā. Veido sizetus par dažādām tēmām. Rūpīgi iedziļinās katrā stāstā un rod risinājumus pat sarežģītām konfliktsituācijām. Palīdz novērst netaisnību.

10 komentāri
Sievietei ar bērnu taksometra vadītājs atteicis braucienu. Vai likumīgi?

Rīdziniece Līga ar 9 gadus vecu bērnu gribējusi izmantot taksometru pakalpojumu, bet palikusi bešā. Šoferis atteicis braucienu.

Līga bieži izmanto taksometra pakalpojumus un parasti ir apmierināta, taču ne šoreiz. Izmantojot mobilā telefona lietotni, rezervējusi automašīnu, taču, kad šoferis ieraudzījis, ka Līga gatavojas braukt ar 9 gadus vecu bērnu, teicis, ka bez sēdeklīša nevedīs. Vajadzēs pasūtīt nevis ekonomiskās klases automašīnu, bet tādu, kas aprīkota ar bērnu sēdeklīti. Viņam šādas iespējas neesot.

Līga ir neizpratnē, jo iepriekš viņu kopā ar bērnu veduši dažādu taksometra kompāniju autovadītāji, un arī “Bolt” taksometra šoferis neesot aizrādījis, ka vajadzējis rezervēt īpaši aprīkotu automašīnu.

“Bolt Latvia” reģionālais vadītājs Kārlis Ķezberis akcentē, ka taksometra vadītājam bija tiesības atteikt braucienu, jo, ja klients brauc ar bērnu, lietotnē ir jārezervē atbilstošās kategorijas automašīna pasažieriem ar bērnu. Tā gan ir par vienu eiro dārgāka, bet aprīkota ar bērnam nepieciešamo sēdeklīti vai paliktni. Par ceļu satiksmes noteikumu ievērošanu atbildīgs ir taksometra vadītājs.

Lai nerastos pārpratumi ne tikai tad, ja pasažieru vēlas braukt ar bērnu, bet arī citos gadījumos, jānorāda, kādas ir vajadzības, un jāpasūta atbilstošas kategorijas automašīna. Ja, piemēram, klients vēlas justies drošāk un distancēties no šofera, tad ir jāpasūta spēkrats ar nodalošo sienu. Vai arī, ja nepieciešama automašīna cilvēkiem ar kustību traucējumiem, arī tas jāatzīmē un jārezervē atbilstošas kategorijas automašīna.

Līga gan neizpratnē, ka no viņas bankas konta ir noskaitīti 2 eiro, jo no kompānijas pārstāvja saņēmusi ziņu, ka klients nav ieradies. “Bolt Latvia” reģionālais vadītājs Kārlis Ķezberis gan bilst, ka, visticamāk, sanācis pārpratums. Aicina Līgu rakstīt iesniegumu un sola atdot naudu.

10 komentāri

Aktuālie Bez Tabu sižeti

"Tie “saltiņi” ātri ienāca modē!" taisnojas pie skolas Rīgā "pieķertas" skolnieces

Ārzemēs vakcinēti latvieši norāda uz iespējamu nepilnību vakcinācijas datos

Covid-19 sertifikātu viltošanas rūpals: tur aizdomās Lielvārdes ģimenes ārsti, Ogres slimnīcas darbinieki sagādājuši klientus

"Stipras sāpes, liela problēma. Un neviens...!" Liepājniecei atsaka visi uzrunātie zobārsti

"Lokdauna" laikā CSDD turpina apkalpot sarkanajā zonā; aicina nedrūzmēties

"Šoziem saslims teju visi nevakcinētie!" Būvfirmas priekšnieks veic statistikas datu analīzi

"Vai komandantstundā var iziet ārā uzpīpēt?" satraucas dzīvokļa iemītniece

Trīs bērnu mamma: Dzemdēt bija vieglāk nekā slimot ar Covid!

"Sajūta, ka esmu Brekte-2!" Latgalieša ābolu rakstos Krievija saskata nacisma slavināšanu

"Vajadzēs atbraukt, darījums tikai skaidrā naudā!" "Bez Tabu" pieķer mediķi, kas kolēģu grupā viltojusi Covid-19 sertifikātus

Jahtklubs Jūrmalā izbūvē žogu un atkārtoti bloķē tauvas joslu; vietējie pikti

Tikai katrs trešais Saeimas deputāta palīgs var uzrādīt Covid-19 sertifikātu