Roberts Blass

Autors: Roberts Blass

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš gatavs iedziļināties un risināt smagas situācijas un noziegumus. Ļoti rūpīgi iepazīstas un izvērtē pieejamo informāciju.

1 komentārs

Liepājā datortehnikas serviss ilgstoši neatdod klientam datoru, kas nogādāts remontēšanai. Meistars ignorē ierīces īpašnieka zvanus.

Liepājnieks Kristiāns augustā nogādāja savu planšetdatoru datortehnikas servisā SIA nr.1.lv. Mēnešiem ilgi klients neesot informēts par remonta gaitu, visbeidzot, saņēmis ierīci pēc trijiem mēnešiem, novembrī.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) informē, ka par saprātīgu remontēšanas termiņu uzskata vienu mēnesi, tomēr, ja ir objektīvi iemesli, kāpēc remonts ieilgst, par to jāziņo klientam.

Sanita Gertmane, PTAC pārstāve

Jo ilgāk tiek radītas neērtības klientam, jo tas ir negatīvāk. Dažkārt tas liecina, ka komersants nerūpējas par klientu servisu.

Apšaubāmā meistara ne mazāk apšaubāmais remonts

Lai gan video kartes defekti trīs mēnešu laikā novērsti, par ko Kristiāns samaksājis 30 eiro, pēc vien nedēļu ilgas lietošanas datoram radušies jauni, līdz remontam nebijuši defekti, kā rezultātā ierīce atkal nebija lietojama. Servisa kvalitāti apšauba arī patērētāju tiesību aizstāvji.

Izrādās, liepājnieka dators ilgstoši atradies pie kādas privātpersonas Skrundā, kas, būdama SIA nr.1.lv sadarbības partneris, no pamatdarba brīvajā laikā nodarbojas ar datortehnikas remontēšanu.

Par ierīces nogādāšanu šīs personas rokās īpašnieks neesot informēts.

Nedienas nebeidzas

Pēc tam, kad Kristiāns konstatējis defektu, kas radies pēc Skrundas meistara darbiem, datora īpašnieks ierīci atkārtoti nogādājis servisā nr1.lv, kur tas pieņemts un jau atkal nogādāts pie meistara Skrundā, un nodienas ar šo meistaru turpinājušās.

Nedz uz īsziņām, nedz zvaniem meistars neatbild, un remonts novilcināts jau mēnesi.

“Man dators ļoti vajadzīgs mācībām. Patlaban kārtoju traktortehnikas tiesības. Man laiks ir līdz janvārim samācīties, bet šis neliekas ne zinis. Arī serviss man neziņo par procesu. Kad nevarēju sazvanīt meistaru, vērsos pie viņiem. Teica, ka pavisam nesen dators nodots tam pašam meistaram, bet viņš neceļot klausuli pat servisam. Tā ir kaut kāda afēra,” uzskata Kristiāns.

Izbeigs sadarbību ar Skrundas meistaru

Sarunā ar Bez Tabu SIA nr.1.lv pārstāvis teic, ka remontdarbnīcas darbiniekiem neesot pienākums ziņot klientam, kur tiek nogādātas remontam iesniegtās ierīces, tomēr nenoliedz, ka sadarbība ar Skrundas meistaru kļuvusi neapmierinoša.

Datortehnikas servisa pārstāvis

Visu laiku viss bija normāli. No septembra vairs nav normāli. Vienkārši vēlos no viņa dabūt atpakaļ visu, kas viņam iedots, un es izbeigšu sadarbību ar viņu.

Servisa klients – neaizsargāts

Tāpat apšaubāma ir arī kvīts, ko izsniedz servisā, pieņemot ierīces labošanai. Nelielā piezīmju lapiņa, uz kuras ir vien daži cipari un firmas zīmogs, nav pierādījums tam, ka dators nodots konkrētajam komersantam. Līdz ar to būtu apgrūtinoši pierādīt klienta un servisa saistību, pienākumus un atbildību.

“Jābūt skaidri identificējamai precei. Tā būtu sapratīga prasība. Protams, ka ir ļoti svarīgi, lai pats patērētājs skatās, kāds dokuments iedots. Ja tur ir vienkārši kaut kādi ķeburi un zīmogs, jāpieprasa, lai konkrēti uzraksta par preci un tās pieņēmēju,” skaidro PTAC pārstāve S. Gertmane.

Pēc Bez Tabu iesaistīšanās datorservisā tomēr sazvana meistaru, kurš ierīci Kristiānam nogādā jau nākamajā dienā bez atlīdzības pieprasījuma. Taču datora īpašnieks bažījas, ka atkal varētu rasties kāds defekts.

Foto

TOP komentāri

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Lasi vēl