”Servisā saplēš planšeti, bet jāmaksā mums!” Ģimene neizpratnē par dārgo LMT remontu

No Annas ģimenes pirms gada iegādātā planšetdatora šobrīd palicis pāri vien iepakojums. Planšetdators jau pusotru mēnesi atrodas remontā. Ja, servisam nododot planšetdatoru, vajadzējis salabot vien lādēšanas ligzdu, tad nu atklājies, ka Annai nāksies apmaksāt arī jauna ekrāna iegādi.

Atpakaļ uz rakstu

8 komentāri

  • Māris

    Māris

    Man gan pasen atpakaļ,pieņemot LMT telefonu garantijas remontā Mūkusalas ielā kautkāda zoss ar puspliku pakaļu vēl telefonu neredzējusi,sāka kliegt-"viņš ir zemē bijis nomests,zemē bijis"
    Varu piebilst ka telefons bija bez vismazākās skrambiņas.un kad šodien kādam no LMT to gadījumu iebāžu acīs,kā jūs jau saistības nepildat.tad atbilde skan-"nu jā,bet šodien mēs tā vairs nestrādājam"😂
  • Guna

    Guna

    Man šobrīd ir tieši tāda pati situācija ar LMT. Nodevu planšeti remontam dēļ lādētāja ligzdas. Bet garantiju nedod jo esot neliela plaisa ekrānā. Bet vienkārši nomainīt ligzdu viņi nevarot nemainot ekrānu.(Viņi varot saplēst tālāk ekrānu) Pieminēšu ka servisa darbinieks teica ka plaisu iespējams es nemaz nevarēju pamanīt jo maza. Tāpec par remontu 135 eiro. Gribu taisu, negribu netaisu.
  • Burjānis

    Burjānis

    Esmu strādājis servisā. Šajā gadījumā pieņemt planšeti nedrīkstēja ar aizsargstiklu. Tas bija jānoņem un rūpīgi jāpārbauda ekrāns. Redzot plaisu bija jābrīdina, ka, iespējams būs negarantijas gadījums, lai var rēķināties ar izmaksām.
    Šajā gadījumā pieņemšanas aktā nav atzīmes par plaisu, tad tādas nav bijis. Servisam jāapmaksā remonts.
  • No laukiem

    No laukiem

    Kādas vēl mikroplaisas, vrb mēness nepareizā fāzē bija? Kas tas par murgu! Vnk servisa meistaram nepaveicās jaucot planšeti un tgd vainīgs ir īpašnieks!
  • Fredis

    Fredis

    Ja nelādējās, nevarēja redzēt mikroplaisas radītos efektus ekrānā, bet ja jau aizsargstikls saplaisājis, tad visdrīzāk tāda tur bija.
  • Huans

    Huans

    Tas ir pilnīgs absurds!!!
    Pieņemšanas laikā "mikroplaisa" konstatēta netika, tātad, maksā vai nu tas, kurš preci pieņēma, vai arī tas, kurš displeju saplēsa. Kas tie par slima suņa murgiem, ka jāmaksā preces īpašniekam??? Kas vispār skaitās mikroplaisa??? Kā servisā to varēja konstatēt, un ja jau konstatēja, tad kāpēc vispār to displeju aiztika??? Un ja tomēr pats meistars to nepamanīja pirms saplēsa, tad kā var apgalvot, ka tā vispār tur bijusi??? Tas ir pilnīgs absurds! Cilvēkus par muļķiem uzskata! Kauns!
    • Žanis

      Žanis

      Nē vecīt, lai nomainītu vai salabotu tevis sajāto usb portu, planšete ir jāplēš uz pusēm ar lielu garantiju, ka stikls saplīsīs. Vainīgs pašā saknē jau ir pats lietotājs, kas ierīci sabojā. Nenoliedzami, ir gadījumi, kad problēma ir tīri ražošanas brāķis, bet van jau šeit nebūs šis gadījums.
      • Es

        Es

        Aaa, bet ja planšetei ir vēl garantija un ir saplīsis USB ports tad tā nav lietotāja vaina, jo tam USB portam ir kā minimums 2gadi jānokalpo. Un saplēst tikai var speciāli plēšot, ikdienā lietojot saplēst USB portu nevar(tas ir liekot lādēt, un kaut vai nepareizi raujot ārā) it īpaši ja tas ir usb c kas jau ir pārsvarā visām planšetēm.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!