”Servisā saplēš planšeti, bet jāmaksā mums!” Ģimene neizpratnē par dārgo LMT remontu

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

8 komentāri

No Annas ģimenes pirms gada iegādātā planšetdatora šobrīd palicis pāri vien iepakojums. Planšetdators jau pusotru mēnesi atrodas remontā. Ja, servisam nododot planšetdatoru, vajadzējis salabot vien lādēšanas ligzdu, tad nu atklājies, ka Annai nāksies apmaksāt arī jauna ekrāna iegādi.

Kaut planšetdatoram joprojām bija spēkā garantija, ģimene nolēma planšeti nogādāt ”Samsung” veikalā tirdzniecības centrā ”Spice”. Par planšetes remontu pieprasīta 15 eiro priekšapmaksa, kas arī samaksāta. Pēc divām dienām ģimene saņēmusi zvanu no servisa. Darbinieki noteikuši, ka lādēšanas ligzdas remonts izmaksās 40 eiro. Ģimene apstiprināja, ka piekrīt remontdarbiem, un gaidīja, kad remonts noslēgsies.

Pagāja vēl nedēļa, un ģimene atkal saņēma zvanu no servisa darbiniekiem. Šoreiz servisa darbinieki noteikuši, ka ekrānam bijusi mikroplaisa un, ņemot nost aizsargstikliņu, ekrāns esot saplīsis. Kopā remonts izmaksāšot jau 340 eiro. Tas esot par aptuveni 100 eiro vairāk nekā tāda pati jauna planšete. Tāpat ģimenei norādīts, ka nāksies maksāt 1 eiro dienā, ja viņi planšeti pēc remonta neizņems.

Anna
Palikusi bez planšetes

Tiklīdz nodod ierīci servisam, tīri teorētiski tur var notikt jebkas. Tu esi nepasargāts. Tu esi parakstījis papīru, kas pasargā servisu. Tajā noteikts, ka serviss ne par ko neatbild. Kā es varu pierādīt, ka ierīcei pirms tam nebija plaisa ekrānā? Nodošanas aktā tas arī nav fiksēts.

Pieņemšanas aktā norādīts, ka uz ekrāna uzlīmēts aizsargstikls, kas ir saplaisājis. Taču nav neviena vārda par saplaisājušu ekrānu. ”Samsung” veikals ”Spicē” ir ”LMT” pārziņā. Kompānijas valdes loceklis, atsaucoties uz datu regulu, atsakās komentēt konkrēto situāciju.

Jānis Ducmanis
”LMT” tehniskā dienesta direktors, valdes loceklis

Mēs esam autorizēts servisa centrs, liela daļa no visiem procesiem, kas tiek veikti servisa centrā, tiek audio un video novēroti. Visas darbības tiek fiksētas. Pirms nodod iekārtu remontā, pašam klientam ir jānoņem aizsargstikliņš.

Ducmanis gan nevar pamatot, kādēļ veikala pārstāvji pieņem ierīces, kurām uzlīmēts aizsargstikliņš. ”Šādas iekārtas nebūtu jāpieņem,” norāda uzņēmuma pārstāvis.

Patērētāju sargi Annai iesaka ar iesniegumu vērsties servisā. “Bez Tabu” rīcībā esošā informācija liecina, ka planšetes ekrāna remonts vēl nav uzsākts, jo nav saņemts apstiprinājums darbiem.