Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

Komentāri

Bēnes pagasta iedzīvotājs Atis 2017. gada 17. decembrī veikalā “Mebeles24.lv” iegādājies bērnu mēbeles. Par pasūtījumu samaksājis ap 800 eiro, taču to vēl aizvien nav saņēmis.

“Attieksme pret klientu ir vienkārši kretīniska,” secinājumus izdarījis Atis. Jau decembrī, kad veicis pasūtījumu, uzņēmums solījis to piegādāt pēc mēneša. Tas netika izdarīts, un tad sākušies solījumi. Pagājis janvāris, februāris, marts, un, beigu beigās, kurjers atvedis ap 20 kastēm. Mirklī, kad Atis sācis tās vērt vaļā, konstatējis, ka piegādātās mēbeles nav tās, kuras pasūtītas.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pasūtījis mēbeles ar džungļu motīviem, bet saņēmis ar puķītēm. Zvanījis un izstāstījis situāciju, ka piegādāta nepareizā prece, veikals teicis, ka situāciju labos. Tie bijuši tukši solījumi.

Atis
Nav saņēmis pasūtītās mēbeles

“Es jau nevaru bērniem pateikt, ka ir normāli uzņēmēji un ir nenormāli uzņēmēji. Bērni prasa, kur ir mēbeles!”

Ata mērs ir pilns un vēlas brīdināt citus pircējus par konkrētā veikala politiku. Jāpiebilst, ka raidījums “Bez Tabu” jau iepriekš saņēmis ziņas no citiem pircējiem, kuri piedzīvojuši līdzīgu scenāriju – naudu samaksājuši, taču preci nav saņēmuši.

Komunikācija ar uzņēmumu ir sarežģīta. Viņi ne tikai atsakās runāt kameras priekšā, bet arī atsakās pārbaudīt, kas ar Ata pasūtījumu noticis. Arī sūdzību portālā atrodamā informācija liecina, ka vairums klientu, tāpat kā “Bez Tabu” stāsta varonis, ir vīlušies veikala attieksmē.

Uzņēmums ir arī Patērētāju tiesību aizsardzības centra redzeslokā. Pēdējo gadu pieredze liecinot, ka jūtamākā preču kavēšanās vai to nepiegādāšana novērota tieši mēbeļu nozarē.

Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve Sanita Gertmane informē, ka šogad saņemtas septiņas sūdzības un sniegtas ap desmit konsultāciju.

Sanita Gertmane
Patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Apskatot šīs sūdzības, redzams, ka tās ir vairāk par mēbeļu kvalitāti. Patērētāji ir vērsušies, jo viņiem piegādātā prece nav kalpojusi kā vajadzētu. Divas no sūdzībām ir arī par preču nepiegādāšanu.

Pārstāve skaidro, ka, pasūtot preci, pircējam ir tiesības to saņemt mēneša laikā vai par termiņu vienoties. Ja pārdevējs preci nepiegādā noteiktajā laikā, patērētājs ir tiesīgs visu samaksāto naudu prasīt atpakaļ.

Lasi vēl