“Rīgas satiksme” teju vairākus mēnešus neatmaksā naudu par nenotikušu darījumu. Tas notiek tikai pēc “Bez Tabu” iejaukšanās

Alberts Dinters

Autors: Alberts Dinters

Bez Tabu raidījuma žurnālists ar specializāciju kriminālstāstu šķetināšanā. Īpaši ass un nesaudzīgs, aizstāvot vides tīrību un dabas saudzēšanu.

6 komentāri

Lai atvieglotu klientiem ikdienu, Rīgas domes uzņēmums ”Rīgas satiksme” piedāvā iespēju e-talonu papildināt, neizejot no mājām, bet šī iespēja kādai jaunietei izvēršas par pamatīgām galvassāpēm un neziņu, kad viņa atgūs par nenotikušu darījumu izdotu naudu.

Pāris klikšķu, izvēlētais e-talona papildinājums, apmaksa internetbankā un vari droši izmantot Rīgas sabiedrisko transportu. Kādai “Bez Tabu” skatītājai šī it kā vienkāršā darbība iecērt mēneša budžetā pamatīgu robu, jo plānoto 40 eiro vietā nākas šķirties no divtik lielas naudas summas. To viņa apjauš nākamajā dienā pēc tam, kad, izmantojot “Rīgas satiksmes” mājaslapu, cenšas papildināt plastikāta karti jeb e-talonu.

Samanta
Vēlas atgūt izdoto naudu

”Nākamajā dienā, kad sapratu, ka e-talons nedarbojas, zvanīju uz klientu centru. Tur atbildēja, ka man karte jāieliek apmaksas automātā. Tur uzrādīja, ka tas ir tukšs. Zvanu atkal. Man saka, paturiet transportā pie pīkstināmā, kamēr iedegas oranžā gaisma.”

Jaunā sieviete savu e-talonu var likt kur grib, turēt cik grib, apmaksātie braucieni neparādās. Viņas mērs ir pilns, uzņēmumam raksta iesniegumu. Sākas mēnesi ilga sarakste, bet bez rezultāta.

Baiba Bartaševiča-Feldmane
Rīgas satiksme pārstāve

”Pirmkārt, man uzņēmuma vārdā jāatvainojas klientei. Viņai trīsdesmit dienu laikā bija jāsniedz atbilde. Mēs noskaidrojām, ka notikusi tehniska kļūme, pārskaitījums bija veikts, bet e-talona papildināšana ne.”

“Rīgas satiksmes” pārstāve saka, ka šis esot unikāls gadījums, tā noticis pirmo reizi, neviens no speciālistiem tādu neatminoties. Ja jau uzņēmuma pārstāve atzīst, ka problēmu atrisināt varēja ātrāk, kāpēc tas netika izdarīts? Bartaševiča-Feldmane skaidro, ka tas atkarīgs no grāmatvedības datiem, bet nu problēma esot atrisināta, naudai jābūt atmaksātai. Tā arī ir, jo vien pāris stundas pēc tam, kad “Bez Tabu” viesojās pie jaunietes un pēcāk sazinājās ar “Rīgas satiksmes” pārstāvi, uzņēmums meitenei naudu ir atskaitījis atpakaļ. Atliek vien “Rīgas satiksmes” darbiniekiem novēlēt arī citus, ar klientu finansēm saistītos jautājumus atrisināt tikpat veikli.

Foto

6 komentāri