Rīdziniece sašutusi. Bankomāts “norijis” 50 eiro, un nauda neesot ieskaitīta kontā

Rīdziniece Judīte raidījumam “Bez Tabu” stāsta, ka prot lietot bankomātu un naudu savā kontā iemaksājusi ne pirmo reizi, taču sanācis tā, ka šoreiz esot palikusi bez 50 eiro.

Atpakaļ uz rakstu

12 komentāri

  • Totāli besī

    Totāli besī

    Tā tad sanāk ka inkasātori zog no tās vietas kur nauda nenonāk kopējā bankomāta kasē?
  • Marika

    Marika

    Sanāk, ka swedbanka ir krāpnieki. Tā jau vairs nav pirmā reize, ka cilvēks nevar dabūt atpakaļ bankomātā norīto naudu.
  • Boomeris
  • Tavs vards

    Tavs vards

    Tieši tā arī tas notiek! Katra karte bankomāts tiek nolasīts. Ja bijis kāds tehnisks gļuks, tad pēc inkasacijas konkrēto summu aizkaita uz konkrēto karti.
  • Bet
  • n

    n

    Pilnīgi muļķi tur strādā vai , ja nemāk atrast kontā nenonākušo naudu ?
  • Ruta

    Ruta

    Ārprāts , kas tā par attieksmi no bankas darbiniekiem ? Pazudusi klienta nauda un šie vienkārši pasaka , nekasnav atrasts ! ? Tātad neprot atrast !! Ja ārzemēs tā gadās , visu atrisina un naudu atdod un vairākkārt atvainojas , piedevām!
  • Alise

    Alise

    Nu, man tā ir bijis ar 20eiro,kad aizgāju uz Talsu swedbankas filiāli, man tur atbildēja, nu, un ko Jūs gribat, lai mēs tagad daram? Tā nav liela naudas summa, neko nevaram izdarīt..
    Un tā arī vis tas beidzās.. Kad gribēju slēgt kontu, gāju 5x, bet ne reizi to nenoslēdzu, jo rindas ir drausmīgi garas, un nav laika visu dienu sēdēt rindās.
  • Veiksmīgi

    Veiksmīgi

    Man pērn bija situācija, ka vēlējos izņemt 35€, bet paņēmu karti un aizdomājušies aizgāju, attapos lidostā, ka neesmu naudu paņēmusi. Sazvanīju banku un uzrakstīju ibsnkā iesniegumu un pēc 10 dienām konkrētais bankomāts pēc inkasācijas atgrieza naudu. Labi, ka neviens pēc manis neizņēma, bet ierija naudu atpakaļ!
  • Uzņēmumam naudu

    Uzņēmumam naudu

    Šogad kā reiz ar swedbanku bija tāda pati situācija šī gada janvārī, tikai man šajā gadījumā 1500 eiro vietā uz kontu tikai tika uzskaitīta summa 1200, sazvanīju swedbank, teica ka būs inkasācija pec 10 dienām, un starpība tiks uzskaitīta ko līdz tiks pārskaitīta nauda. Inkasācija prorams bija, bet mani 300 eiro pazuda ar galiem, varot vērsties patērētāju tiesību aizstāvju birojos, jo swedbankas darbinieki esot veikuši visas pārbaudes, un nav konstatēta lieka nauda. Bēdīgi! Kā var pierādīt savu taisnību šajā situācijā? Kur vērsties?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!