Populārs internetveikals kavējas ar naudas atmaksu par piegādāto brāķēto siltumnīcu

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

1 komentārs

Domājot par dārza darbiem jau laikus – Siguldas iedzīvotāja Baiba aprīlī internetveikalā 1A.lv iegādājusies jaunu siltumnīcu. Saņemot sūtījumu un vēloties siltumnīcu uzstādīt, secinājusi, ka pietrūkst vairāku būtisku detaļu.

Baiba
iegādājusies siltumnīcu

Tur iekšā bija tikai lielie loki un plēve, nebija pat ieliktas detaļas, ar kurām siltumnīcu sastiprināt.

Baiba nekavējoties sazinājusies ar internetveikalu, lai ziņotu par trūkstošajām detaļām. 1A.lv piekrituši siltumnīcu ņemt atpakaļ, solot, ka atmaksās iztērēto naudu. Tomēr pagājušas teju trīs nedēļas, bet ziņu no internetveikala Baiba tā arī nav saņēmusi. Baiba turpinājusi uzturēt kontaktus ar internetveikalu, tomēr atbilde uz viņas neskaitāmajiem zvaniem bijusi viena – mēs noskaidrosim situāciju.

Lai nelaistu zudībā dārza labumus, Baiba iegādājusies jaunu siltumnīcu, tāpēc iztērēto naudu vēlas saņemt atpakaļ. Patērētāju tiesību aizstāvji norāda, ka taisnība ir klientes pusē un internetveikalam tā arī būtu jāatmaksā.

Santa Zarāne
patērētāju tiesību aizsardzības centra pārstāve

Ņemot vērā, ka šī ir distances tirdzniecība un internetveikals, tās var arī būt atteikuma tiesības un bez nekāda pamatojuma var atteikties no preces, bet šeit var redzēt, ka arī komplektācija nav bijusi pilnvērtīga.

Santa Zarāne norāda, ka veikalam nevajadzētu kavēties ar naudas atdošanu. Noteikta termiņa, cik ilgā laikā summa ir jāatmaksā, nav, bet Patērētāju tiesību aizsardzības centrs uzskata, ka mēneša laikā vajadzētu iekļauties.

Arī internetveikals 1A.lv sniedzis savu komentāru par situāciju.

Atbilde no internetveikala 1A.lv

Labdien! Paldies, ka pievērsāt mūsu uzmanību šai situācijai. Diemžēl COVID -19 krīzes dēļ komunikācija ar piegādātāju notika lēnāk nekā parasti, taču varam apliecināt, ka kliente ir saņēmusi pirkuma maksas atmaksu.

“Bez Tabu” saņēmis priecīgu ziņu no Baibas – iztērētā nauda jau ienākusi kontā!