Pircēja “uzķer” internetveikala kļūdu un nopērk saldētavu par sešiem eiro, komersants to atsakās pārdot

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

65 komentāri

Apskatot populāra internetveikala piedāvājumu, Lindas uzmanību piesaistījusi kādas saldētavas vilinošā cena. To bijis iespējams iegādāties par nieka sešiem eiro. Lai arī šķitis, ka noteikti pieļauta kāda kļūda, Linda nolēma riskēt un to iegādāties.

Linda bijusi pārliecināta, ka mājaslapu piemeklējusi kāda tehniska kļūme un patiesībā saldētavas cena ir krietni vien augstāka, tomēr tavu brīnumu – e-pastā saņēmusi pasūtījuma apstiprinājumu, pēc pāris dienām arī vēstuli par preču piegādi. Kopumā Linda pasūtījusi trīs saldētavas un kopā par tām samaksājusi nepilnus divdesmit eiro. Lai arī viss sācies gludi, vēlāk “K Senukai” sācis mainīt piegādes laikus, līdz beidzot pasūtījums atcelts pavisam.

Lai arī konkrētā modeļa saldētavas cena svārstās no 260 līdz pat 350 eiro un skaidrs, ka tik zemu cenu, kā norādīts internetveikala “K-Senukai” mājaslapā, pat ar uguni neatrast, Linda tomēr gaidījusi, ka uzņēmums atzīs savu kļūdu, nevis aizbildināsies ar noliktavā beigušos preci!

Linda
iepirkusies internetveikalā

Beigās atcēla pasūtījumu, neko nepaskaidrojot. Diemžēl prece ir beigusies, un to nevarēsim piegādāt, mēs jums atmaksāsim naudu, tādu vēstuli saņēmu. Tas ir stulbi no komersanta puses, tā ir klientu maldināšana.

Patērētāju tiesību aizstāvji uzskata, ka visveiksmīgāk šo konfliktu būtu bijis risināt sarunu ceļā, ko Linda kā pircēja arī gaidījusi. Arī Linda jau piecpadsmit gadu strādā tirdzniecībā un piekopj noteikumu, ja darbinieks kļūdas pēc norādījis nekorektu cenu, pircējam tāpat ir tiesības kāroto preci nopirkt par norādīto cenu. Jā, arī tad, ja tā ir smieklīgi zema.

Šobrīd minēto saldētavu nevar iegādāties ne internetveikalā, ne klātienē – tā esot izpirkta. Veikala vadība rakstveida atbildē skaidro, ka radusies sistēmas kļūda.

Diana Barauskiene
Klientu apkalpošanas vadītāja Baltijā, “Kesko Senukai”

Atvainojamies, ka sistēmas kļūda radīja neērtības mūsu klientam. Kļūda ir izlabota, un nauda ir nekavējoties ieskaitīta atpakaļ klienta kontā. Mēs pastāvīgi darām visu iespējamo, lai saviem klientiem nodrošinātu visaugstāko pakalpojumu kvalitāti un pārliecinātos, ka nākotnē šādas situācijas neatkārtosies.

65 komentāri