Kliente neizpratnē – arī pēc Stokholmas diētas pārtraukšanas no viņas konta regulāri iekasēta nauda!

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

38 komentāri

Solvita uzķērusies uz reklāmas internetā, kur solīts dažu dienu laikā atbrīvoties no liekiem kilogramiem. Kad pēc trīs dienām Solvita saprata, ka diētas programmā norādītais uzturs viņai nav pieņemams, viņa daudz neskuma par izlietotajiem nepilniem 13 eiro un nolēma atvadīties no tievēšanas programmas. Tomēr stāsts ar to nebeidzās.

“Iegāju internetbankā, kur atķeksēju “karšu darījumus”, tur redzēju, ka katru mēnesi no mana konta pazūd 2 eiro un 95 centi. Zvanīju bankai, kuras darbinieks mani uzklausīja un teica, ka nevar palīdzēt, jo pie “Stokholmas diētas” nonākuši manas kartes dati”, norāda Solvita, kura vēlas brīdināt citus diētas klientus!

Notievēšanas programmas publiskā portāla lietošanas noteikumos nav atrodama informācija par ikmēneša maksājumiem, tajā pašā laikā noteikumos lasāms punkts, ka “Stokholmas diētas” pārstāvjiem tiek nodotas tiesības trešajām personām nodot jūsu kredītkartes numuru, tās derīguma termiņu un citu informāciju. Šī informācija nepieciešama, lai ar maksājuma karti varētu veikt pirkumus internetā.

Latvijas Komercbanku asociācijā norāda, ka šādu paņēmienu izmanto arī dažādu “bezmaksas” aplikāciju izstrādātāji, kuri noteikumos norāda par ikmēneša maksas iekasēšanu.

“Stockholm Health” pārstāve Sandra Gantimurova uzsver, ka ikviens klients apstiprinājis portāla lietošanas noteikumus, kur norādīts, ka katru mēnesi no klienta konta automātiski tiks ieturēta konkrēta naudas summa. Tiesa, šie noteikumi redzami tikai vienu reizi un pēc to apstiprināšanas, tos portālā vairs nav iespējams atrast.

Sandra Gantimurova, “Stokholmas diēta” pārstāve

Klienta profilā pakalpojums tiek nodrošināts, to jebkurā brīdī var izmantot. Ja nopērkat sporta zāles abonementu, tad neviens nepārbauda, cik bieži izmantojat abonementu.

Pēc “Bez Tabu” intereses turpmāk tievēšanas programmas jaunajiem klientiem nepārtraukti būs pieejami noteikumi par ikmēneša maksu, kā arī veidu, kā no pakalpojuma atteikties. Gantimurova norāda, ka kompānijas politika paredz, ka neapmierinātiem klientiem tiek atmaksāti ieguldītie līdzekļi, arī Solvita naudu jau saņēmusi.

Foto