“Par mūsu naudu tāds neglītums!” Dzīvokļu īpašnieki Aizkrauklē dusmīgi uz būvnieku

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Pieredzējusi TV3 "Bez Tabu" žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un problēmu risināšanā. Veido sizetus par dažādām tēmām. Rūpīgi iedziļinās katrā stāstā un rod risinājumus pat sarežģītām konfliktsituācijām. Palīdz novērst netaisnību.

2 komentāri
“Par mūsu naudu tāds neglītums!” Dzīvokļu īpašnieki Aizkrauklē dusmīgi uz būvnieku

Dzīvokļu īpašnieki Aizkrauklē samaksājuši naudu par karstā un aukstā ūdensvada nomaiņu, taču būvnieka paveiktais liekot vilties.

Dzīvokļu īpašnieki nolēmuši, ka laiks nomainīt 40 gadus senajā daudzdzīvokļu namā jau nokalpojušos karstā un aukstā ūdens cauruļvadus. Nav lēts prieks, bet – kas jādara, jādara. Krājuši naudu, un darbi sākušies, bet arī sākušās dzīvokļu īpašnieku sūdzības par paveiktajiem darbiem. Arī Mira ir neapmierināta. Zina, kā darbus būtu jāveic, jo visu mūžu mācījusi topošos celtniekus arodvidusskolā un pēc profesijas ir inženiere celtniece.

Mira
DZĪVOKĻA ĪPAŠNIECE

Nekvalitatīvi. Nav no sirds izdarīts. Viņi nogrieza vietā, kur iepriekš bija caurule, un atstāja asu galu. Viņi arī citā vietā vecos cauruļvadus atstāja un pēc tam nogrieza, izveidoja jaunus caurumus un pieskrūvēja (jaunas caurules). Ja es pielieku izlietni, neredzu skaitītāja rādījumus. Man ik reizi jāņem nost izlietne.

Iepriekš caurules bija citā vietā, nebija problēmu. Tagad, atverot  ūdens krānu, roka saskaras karstā ūdens cauruli. Dvieļu žāvētāja un plastmasas caurules savienojums nav izveidots vis pie sienas, kā bija iepriekš, bet tālāk. Būvnieks divas nedēļas atstāja neaiztaisītu caurumu dzīvoklī, kur pusmēnesi vējš no bēniņiem svilpoja. Pēc cauruļvada nomaiņas dzīvoklī divas dienas bija vien karstais ūdens, aukstā nebija vispār!

Mira jau mēnesi gaidot, kad tiks pārtaisīti cauruļvadi dzīvoklī kā pienākoties, bet nekā.

Mira
DZĪVOKĻA ĪPAŠNIECE

Par mūsu naudu tāds neglītums! Es divreiz gāju un viņus saucu, lai pārtaisa! Atnāk, apskatās un aiziet. Viņi nedzird. Absolūti nedzird.

Kad tika atsākta ūdens padeve, viens dzīvoklis pat ticis noplūdināts. Būvdarbu veicējs uzskata, ka vismaz sūdzība par cauruļvadu savienojumu, kuru jau pārbaudījis, ir nepamatota. Sola izskatīt arī citus pārmetumus un tos novērst, ja būs pamatoti.

Kaspars
“ŪDENS RĪGAI” DARBU VADĪTĀJS OBJEKTĀ

Mēs apsekosim, paskatīsimies, ko varam lietas labā darīt? Mēs varam šodien aiziet apskatīt. Kam mēs radījām zaudējumus, noplūdinājām, mēs visu vērsām par labu. Ieklājām linoleju, apakšklāju, visu kārtīgi sakārtojām. Pretenziju pret mums vairs nav.

Dzīvokļa īpašnieks Andris arī gatavs paust savu neapmierinātību.

Andris
DZĪVOKĻA ĪPAŠNIEKS

Ja alfabēts sākas ar burtu A, tad viņi sāk ar burtu Z. Sākumā lika ūdens caurules un pašās beigās kanalizāciju, finālā vēl revīzijas lūku neielika. Vai viņi iedomājas, ka ir dziļos laukos un var darīt visu, kas ienāk prātā?! Cik mēs samaksājām, mēs katrs individuāli varējām atrast meistarus, kas to būtu daudz kvalitatīvāk izdarījuši. Tāmes ir bijis jābūt M veida dvieļu žāvētājiem, bet liek U veida dvieļu žāvētājus. Ūdens caurtekām bija jābūt no cita materiāla, bet ir lētākā veida materiāls.

Namu apsaimniekotāja “Lauma A” valdes loceklis Modris Bite nenoliedz, ka sūdzības no dzīvokļu īpašniekiem tiešām esot. Un ne viena vien, bet problēmas tiekot risinātas un atrisinātas. Būvnieks uzvarējis iepirkuma procedūrā, un šis esot pirmais sadarbības projekts. Pagaidām neesot pamata apšaubīt, ka tiktu izmantoti materiāli vai tehnoloģijas, kas būtu pretrunā noslēgtajam līgumam. Firma sniedzot 2 gadu garantiju, neesot iegansta darbus veikt nekvalitatīvi. Pastāvot arī kontroles mehānisms. Pēc darbu pabeigšanas dzīvokļu īpašniekiem būšot iespēja paust savu viedokli apliecinājumā – ir vai nav pretenzijas pret būvnieka paveikto.

Vairāk skaties “Bez Tabu” video sižetā!

2 komentāri