Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

13 komentāri

Nedēļas laikā ar raidījumu Bez Tabu sazinājušies vairāki internetveikalu pircēji, kuri nav saņēmuši savus sūtījumus. Viņiem neizdodas sazināties ar kompāniju, kuras uzdevums bijis tos piegādāt – eksprespastu “Itella Logistics”.

Baiba pasūtījusi divas kleitas no internetveikala ASOS. Paciņu vajadzēja saņemt jau 24. janvārī. Loģistikas kompānijas DHL mājas lapā uzrādīts, ka 23. janvārī paciņa jau bijusi Latvijā. DHL paskaidrojis, ka kompānija atbild par to, lai sūtījumi nonāktu līdz Latvijas robežām, tālāk tie nonāk eksprespasta “Itella Logistics” kurjeru rokās.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Laura pirmo pasūtījumu veikusi 12. janvārī no Vācu interneta veikala Mytoys, kopā pasūtījusi trīs pakas 1250 eiro vērtībā. Meitene vairākas reizes centusies sazināties ar komersantu “Itella Logistics”, bet bez rezultātiem. Šobrīd jau pagājušas 13 darba dienas, un Laura saņēmusi tikai vienu no sūtījumiem.

Gluži kā sēnes pēc lietus par šo uzņēmumu parādījušās ziņas sūdzību portālā. Kā pārliecinās raidījums Bez Tabu – uzņēmumu tiešām nav iespējams sazvanīt, lai gan mājas lapā norādīti vairāki numuri.

“Itella Logistics” administratīvā direktore Ināra Savicka atvainojas klientiem, un sola visas pakas piegādāt, kā arī uzlabot uzņēmuma darbu nākotnē. Vienošanos ar Vācijas pasta un loģistikas kompāniju “Deutsche Post DHL” panāca “Itella Logistics” Somijas mātes uzņēmums.

Uzņēmums esot gatavojies noteiktiem apjomiem, bet reālā situācija izrādījās tāda, ka sūtījumu apjoms ir krietni lielāks nekā plānots, tāpēc šobrīd nav iespējams piegādāt visas pakas. Šobrīd strādā tikai trīs klientu apkalpošanas speciālisti, un tuvākajā laikā tiks palielināta līniju kapacitāte.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija katru dienu uzrauga, lai tiktu rasts problēmas risinājums. Komersants devis solījumu, ka tiks atbildēts uz visiem epastiem, kā arī visi sūtījumi tiks nogādāti, protams, ar nokavēšanos.

Konkrētu laiku komersants nav noteicis, bet nedēļas, divu laikā visiem sūtījumiem vajadzētu būt saņemtiem. Ja tā nenotiks, tad iedzīvotāji aicināti ziņot Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai.

Foto

TOP komentāri

  • Evija Mikazāne (Reboka)
    +3 +3 0

    Evija Mikazāne (Reboka)

    CrazyDeal vispár apkrâpto klientu simtiem,kam netiek atgriezta nauda,nereağé uz e-pastiem,neatbild uz zvaniem!!!Kad ķersies klât śai Igauñu firmelei???
  • Itella
    +3 +3 0

    Itella

    Par šo kompāniju būtu daudz ko pastāstīt- paši kurjeri zog pakas, atver kastes izņem lietas. Mūsu firma paldies Dievam pārtauca sadarbîbu, bet nu krāpnieku kantoris...
  • 11 februāris
    +2 +2 0

    11 februāris

    Marccelo... kā Jumš šķiet, vai ir iespējams jelko nopirkt interneta veikalā nenorādot savu adresi un tālruna numuru? Tie ir obligāti aizpildāmie lauki formējot pirkumu. Kurš ir auns?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Šī būs klasiska ragū recepte, kuras pamatā izmantosim truša gaļa. Jārēķinās, ka ragū pagatavošana prasīs salīdzinoši ilgu laiku, taču nekā sarežģīta šī ēdiena pagatavošanā nav, un zemāk esošajā video Uģis Veits no ”Gatavo 3” to parādīs.

Lasi vēl