“Nopirku dīvānu, bet guļu uz grīdas!” Populārs internetveikals sanikno klienti

Neilgi pēc dīvāna iegādes internetveikalā ”220.lv” daugavpilietes Evijas ģimene piedzīvo vilšanos: mīkstā mēbele īsā laikā gūst vairākus defektus, kā rezultātā vairs nav lietojama. Internetveikala kliente vaino tirgotāju laika vilcināšanā un samaksātās naudas neatdošanā.

Atpakaļ uz rakstu

10 komentāri

  • Nika

    Nika

    Vīrs iegādājās dārgas smaržas. Uzdāvināja. Diemžēl bija ļoti zemas kvalitātes viltojums. Biju sarūgtināta gan par preci gan par atdoto naudu.
  • Inguna Saukuma

    Inguna Saukuma

    Viss jau būtībā skaidrs- vienreizlietojama prece. Bet vai pērkot pa 250 eur tika cerēts uz ozolkoka dīvānu , kas pārvilkts ar mēbeļu samtu un matraci uz atsperēm? Tur tak vajag iedomāties kāda šim krāmam ir pašizmaksa, jo pārdevējs tak arī ir kādu % sev pierēķinājis.
  • Guntars.

    Guntars.

    Varu saprast tos cilvēkus ,kuri tagad guļ uz grīdas. Tā notiek ja mantu nevar redzēt un pataustīt! Neticu tādiem veikaliem. Un pareizi vien ir.
  • Baiba Magone

    Baiba Magone

    Es jūlijā iegādājos 220lv dīvānu. Biju ļoti vīlusies gan par materiālu, kurš tiešām manuprāt nav paredzēts dīvānam. Gan arī par to, ka enģes bija salocītas un veļaskastei dažas detaļas salauztas. Es gan negriezos ar pretenzijām, jo paši visas detaļas veikalā nopirkām un nomainījām. Bet mācība ir uz visu mūžu- turpmāk mēbeles pirkšu tikai mēbeļu veikalā.
  • Es
  • par to pašu
    +11 +11 0

    par to pašu

    Pasūtot preces šajā portālā var sabojāt tikai nervus.Komunikācija ar pircējiem un problēmu risināšana, zem katras kritikas.Ir uzņēmumi,kuri problēmas risina,uzlabojot darba kvalitāti,meklējot risinājumus,lai kaut ko mainītu,bet šis nav tas gadījums.
  • Lija

    Lija

    Igādājos 220 ledusskapi, izrādījās ar defektiem! Iekšējie plauktiņi bija sasisti, jaunus es nedabūju, bet kkadu kompensāciju izmaksāja! Un par smaržām runājot, tās ir 100% viltojums!
  • es

    es

    palasiet sūdzības par 220 lv, arī pats esmu saskāries- šķiet viņi piedāvā preci no ķīnas izgāztuvēm... ak jā smaržas viņiem ir viltojumi- pēc pieredzes, tā pat kā m79
  • Anita

    Anita

    Šitāds murgs var notikt tikai Latvijā. Es dēlam nopirku datoru un pēc neilga laiciņa viņš aizlidoja prom uz Islandi un vēl pēc kāda laika dēlam nojuka datoram mātes plate. Garantijas talons bij nozudis. Dēls aiznesa tur uz centru lai salabotu. Centrā uzreiz pēc datora datiem noskaidroja kur un kad pirkts un sataisīja par velti nedēļas laikā. Un vēl atvainojās, ka tik ilgi bija jāgaida. Kāpēc Latvijā ar tām garantijām ir tādas problēmas!!!!!!!!!!!!
  • Ottomārs

    Ottomārs

    Arī man ar veikalu 220 ir bijušas problēmas, kas prasījušas lielu nervu slodzi. Prece uzrādīta savādāka kā saņemtā, bet cena kā par dārgāko variantu .

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!