Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas ģimeņu tiesībās un cilvēku savstarpējo konfliktu risināšanā.

3 komentāri

Pagājušā gada oktobrī Antoņina Jēkabpilī nopirkusi dzīvokli, kurā jau bijis “Lattelecom” pieslēgums. Kopš nopirkusi dzīvokli, tā arī nav izmantojusi ne stacionāro telefonu, ne televizoru, ne internetu, taču tik un tā “Lattelecom” viņai atsūtījis rēķinu, un tagad kundzei draud lielas nepatikšanas.

Tā kā pirmos mēnešus neplānoja jaunajā miteklī dzīvot, izmantot internetu un televizoru, ar “Lattelecom” pārstāvi vienojušies, ka pirmos divus mēnešus būšot vien jāmaksā 3 eiro garantijas maksu, lai saglabātu pieslēgumu.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Tomēr pēc pusotra mēneša saņēmusi gandrīz 28 eiro lielu rēķinu. Lūgusi, lai atslēdz pakalpojumu, ko joprojām neizmanto, taču jau nākammēnes telefonā saņēmusi ziņu, ka jāmaksā jauns rēķins. Atkārtoti lūgusi, lai taču atslēdz pakalpojumu, bet aprīlī tik un tā saņēmusi īsziņu, ka jāmaksā jau 63 eiro. Ja dienas laikā nesamaksās, tikšot nodota parādu piedzinējiem.

Kundze apgalvo, ka dzīvoklis ir uz viņas vārda, taču līgumu ar “Lattelecom” pat neesot slēgusi.

“Lattelecom” pārstāve informē, ka notikusi pakalpojumu pārreģistrācija, taču, vai klientei bijis līgums, ko pati parakstījusi, izvairās izpaust. Nekādu detalizētu informāciju par klientu trešajām pusēm izpaust nedrīkstot.

Vai “Lattelecom” piekāpsies un Antoņinas kundzi tomēr nenodos parādu piedzinēju rokās, pagaidām nevarot pateikt. Aicina klienti vēlreiz sazināties, vislabāk arī rakstveidā, un atgādina, ka rēķini tomēr jāapmaksā laikus.

Antoņinas kundze, līdzīgi kā citi Bez Tabu skatītāji, sūrojas, lai noskaidrotu, kālab tāds rēķins, nākas vēl vairāk iztukšot maku, jo saruna ar “Lattelecom” operatoru par rēķina saturu esot vien par maksu. Ka par to jāšķiras no viena eiro piecdesmit centiem (ar PVN), pārliecinās arī Bez Tabu, zvanot gan no mobilā tālruņa, gan stacionārā.

“Lattelecom” aicina izmantot e-pastu un manslattelecom.lv.

Pensionāriem gan ir sarežģīti to izdarīt, jo ne visi ir apguvuši interneta lietošanas prasmes.

Starp citu, arī Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija saņēmusi sūdzības no “Lattelecom klientiem” par paaugstinātas maksas zvaniem, taču ierobežot komersantus, lai nodrošina tikai bezmaksas zvanus, nevarot.

Esot vairāk nekā 50 operatoru Latvijā, (varot apskatīt visus reģistrētos SPRK mājaslapā), tostarp tādi, kas piedāvā analogus pakalpojumus kā “Lattelecom”. Atliekot tikai salīdzināt tarifu plānus un izvēlēties. Pašlaik tiekot strādāts pie tā, lai panāktu, ka visi operatori brīdina klientus, ka tiks veikts paaugstinātas maksas zvans.

Foto

TOP komentāri

  • Kate
    +3 +3 0

    Kate

    Kaut kur bija pazudis teikums,ka kundze mutiski vienojās par pieslēguma saglabāšanu par 3 eiro mēnesī,bet beigās tas izvērtās rēķinā par 28 eiro.Tad gan vairs nav skaidra Lattelecom rīcība!
  • Kate
    +3 +1 -2

    Kate

    No sižeta es neko tā arī nesapratu.Nekāda sakarīga atbilde netika sniegta un beigās nenonāca ne pie kāda risinājuma. Ja nopirktajā dzīvoklī jau bija Lattelecom pieslēgums,tad taču tas bija uz iepriekšējā īpašnieka vārda,jo līgumu jau slēdz ar PERSONU un nevis dzīvokli,piešķirot klienta numuru.Tātad ,ja tas tiesa-Lattelecom nav nekādu tiesību piestādīt rēķinu pavisam citai personai,kas uz doto brīdi ir dzīvokļa īpašnieks.Parādu piedziņu būtu jāvērš pret veco dzīvokļa saimnieku,kas nav likumīgi pārtraucis attiecības ar Lattelecom.Tiktāl būtu loģiski,bet acīmredzot Antonina nestāsta visu līdz galam un līgums uz VIŅAS vārda eksistē,ja iestāde tik droši un momentā jau nodod parādu piedzinējiem,kas,protams,ir ļoti nesmuki,neizvērtējot visus apstākļus ar klientu.
  • Gunta Rozenberga
    0 0 0

    Gunta Rozenberga

    Viss Lattelekom ir veidots uz dažādām krāpnieciskām darbībām. Par to jau liecina viņu saziņa ar klientiem. Pašiem ir telefonu pakalp , bet nez kāpēc to neizmanto komunikācijai. Ar man bija līdzīga situāc. Pieteicu un man ievilka internetu un tv par 15€ mēn. Taču rēķini (par 1. desmit dienām -16.99€ , 2. rēķ. -34.90€). Paskaidrojumu, kāpēc tādas summmas, neviens nevarēja dot. Arī es vēl nebiju nekādu līgumu noslēgusi, jo pakalpoj. bija ļoti nekvalitatīvs un katru otro dienu meistari centās uzlabot intern ātrumu, ko skaidrs, ka nevarēja izdarīt. 20 dat. uzstādīja un nākošā mēn. 12. dat. rakstiski atteicu, bet rēķinus saņēmu. Un tikai nākošā (3.) mēneša 16. dat. beidzot saņēmu rakst epastu, ka esmu brīva no pakalpoj un nav finansiālu saistību. Lattelekom nav saistoši līgumi. Man, kamēr centās uzlabot pieslēgumu, teica, ka līgums nav jāparaksta. Taču LATtelekom uzskata, ka elektroniski nosūtīts līgums stājas spēkā tiklīdz viņi to nosūta, neskatoties, ka pašu sliktā pakalpojuma dēļ es to nevarēju saņemt un izlasīt( internets nestrādāja).

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Tests - ko tu zini par alus vēsturi?

Tests - ko tu zini par alus vēsturi? 8

Alus plūdi Londonā – vai tas maz ir iespējams? Izpildi testu par alus vēsturi, uzzini pārsteidzošus faktus un tiec pie sertifikāta! Neizpaliks arī balva.

Lasi vēl