Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas ģimeņu tiesībās un cilvēku savstarpējo konfliktu risināšanā.

11 komentāri

Rīdzinieks Verners ik pa laikam izmanto “Omniva” pakomātus, lai nosūtītu paciņas. Līdz šim viņam bijusi laba pieredze, taču pēdējo reizi noticis neiedomājamais.

Sūtījis uz Ventspili no Rīgas 16 datora cietos diskus, taču saņēmējs saņēmis paciņu ar bojātu iesaiņojumu un no 16 diskiem vien 2 bijuši Vernera sūtītie, 5 – pazuduši, bet 9 – samainīti pret citiem diskiem.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Verneram radušies materiālie zaudējumi vairāk nekā 200 eiro apmērā un sašutums par notikušo. “Omniva Latvia” esot atteicies kompensēt zaudējumus.

Arī raidījumam Bez Tabu “Omniva Latvia” vadītāja apstiprina, ka notikušajā nesaskata uzņēmuma vainu. To apgalvo, pamatojoties uz uzņēmuma rīcībā esošo video materiālu, ko fiksē videokameras pie pakomātiem.

Video redzams, ka pakas iesaiņojums nav bojāts un izmērs esot tas pats, kad paka nokļūst pie saņēmēja.

Verners iebilst, ka bojāto iesaiņojumu video nemaz nevarot redzēt, jo rūpīgi iesaiņojis diskus burbuļplēvē un aizlīmēto paciņu ielicis maisiņā. Video redz tikai ārējo maisiņu, kas tiešam neesot bojāts.

“Omniva Latvia” vadītāja gan iesaka, lai vēl kādam nesanāktu tamlīdzīgas ķibeles, noteikti ir rūpīgi jāaizlīmē pakas ārējais iesaiņojums, nevis tikai iekšējais, lai video var izsekot līdzi, kurā brīdī tas būs bojāts vai saplēsts, ja kas notiks.

Savu viedokli sižetā pauž Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas pārstāve, kas uzrauga pasta komersantus.

Pārstāve aicina Verneru rakstīt iesniegumu regulatoram un, ja pakas saturs pazudis, vienlaikus vērsties ar iesniegumu arī tiesībsargājošās iestādēs, proti, Valsts policijā.

TOP komentāri

  • Daina Vulāne
    +2 +2 0

    Daina Vulāne

    Nosūtot savu sūtījumu, atvērās skapītis, kurā jau atradās cits sūtījums. Jutos neērti, jo bija skaidrs, ka notikusi kļūda un kurjers vienkārši nav to izņēmis. Gribēju brīdināt kādu menedžeri, bet darba laiks jau bija beidzies. Kā Jūs rīkotos tādā situācijā? Manam sūtījumam jau tika piešķirts kods, samaksāju un mans skapītis ir piereģistrēts sūtīšanai. Kur garantija, ka es varu savu sūtījumu likt skapītī un vienkārši izņemt svešo?
  • Agita Spalva
  • Kristine Elste-Grauba
    +1 +1 0

    Kristine Elste-Grauba

    Nekad nekas nav pazudis. Vienīgā problēma, ar ko saskaros arvien biežāk, - ka pakomāts pārpildīts un nav iespējams nosūtīt. Vai arī saņemu SMS, ka kurjers pie pakomāta dala paciņas, jo tas ir pārpildīts un tad, ja grib dabūt paciņu laicīgi, uzreiz jāskrien turp. Paliek arvien populārāka šī ērtā sistēma.

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā

Renārs Zeltiņš pirmo reizi Stokholmā 2

Klāt ”Zelta kruīza: Rīga-Stokholma” nākamā epizode, kurā ”Tallink” kuģa ”Romantika” jaunais kruīza vadītājs Renārs Zeltiņš nonāk Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā. Šī ir pirmā Zeltiņa viesošanās gan Stokholmā, gan Zviedrijā vispār. Viss ir nevainojami – laiciņš saulains, pilsēta skaista, ko redzēt daudz. Stokholmā laiks paiet tik ātri, ka drīz vien jāsteidzas atpakaļ uz kuģi.

Lasi vēl