Mistiskā veidā “noklīst” rīdziniecei tik nepieciešamā ISIC karte

Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

TV3 Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas savstarpējo konfliktu un dažādu problēmu risināšanā.

Pievienot komentāru
Mistiskā veidā “noklīst” rīdziniecei tik nepieciešamā ISIC karte

Agnese vaino banku, ka kavējas ar ISIC kartes piegādi. Lai to noformētu, abas ar nepilngadīgo meitu epidēmijas laikā bija spiestas doties klātienē uz bankas filiāli. Solīts karti atsūtīt pa pastu, taču jau otro mēnesi no kartes neesot ne miņas.

Ne tikai augstskolu, bet arī koledžu studentiem un skolēniem ir starptautiskās ISIC kartes. To īpašniekiem ir dažādas atlaides un privilēģijas ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē. Tas ir svarīgs dokuments, ar personas fotogrāfiju drošības elementiem utt.

Bankā sacīts, ka piecu darba dienu laikā ISIC karti atsūtīs pa pastu. Agnese un viņas meita bankā karti pasūtījušas 23. martā. Katru dienu pārbauda pastkasti, bet sūtījuma kā nav, tā nav, līdz ar to arī nevar izmantot atlaides, kādas iespējamas kartes īpašniekam, bet tas neesot galvenais. Arī naudas pārskaitījumu nevarot veikt, ja nav kartes.

Epidēmijas laikā lieku reizi braukt uz banku Agnese negrib. Zvanījusi uz banku vairākkārt, bet neesot izdevies vienoties par risinājumu. Bankas pārstāvis par sūdzību ir neizpratnē. Trīs dienas pēc tam, kad karte noformēta (26. martā) esot saņemts zvans no klientes (Agneses meitas), ka esot radušās problēmas ar kartes autorizāciju. Trīs reizes nav izdevies ievadīt kodu. Tas nozīmējot, ka karte bijusi saņemta.

Agnese paliek pie sava, ka tā nevarētu būt, jo ne pati, ne meita karti neesot saņēmusi. To skaidri zinot, jo abas dzīvojot kopā. Meitene gan interviju nesniedz. Viņas intereses pārstāvot Agnese kā mamma.

Ka kliente karti saņēmusi, baņķieriem šaubu neesot, jo notikusi autorizācija ar klientes  SMART ID un bijis  mēģinājums karti aktivizēt, taču trīs reizes nepareizi ievadīts PIN kods.

Bankas pārstāvis norāda, pat ja 3 reizes nav izdevies ievadīt PIN kodu un aktivizēt ISIC karti, to varot izdarīt arī  tagad, tikai jāpiezvana uz banku un tas jādara pašai klientei, proti, Agneses meitai. Ja kaut kāda iegansta dēļ karte ir likvidēta, tad gan jādodas uz banku un jāpasūta jauna karte.