1 komentārs

Pērkot aviobiļeti internetā, ar pirmo piegājienu tas neizdodas, jo nav pie rokas kodu kalkulatora. Vēlāk, ievadot drošības kodu, darījums izdodas. Rezultātā pircēja atklāj, ka tomēr nopirkusi divas biļetes. Saziņu ar aviokompāniju pasažiere sauc par bezcerīgu.

Ilze nolemj doties pie meitas Islandē, biļeti pērk internetā, izmantojot aviokompānijas “Wizz Air” piedāvājumu, taču biļete tik viegli rokā nedodas. Iemesls, pircējai nav pie rokas bankas izsniegtā kodu kalkulatora. Tāpēc pircēja aizver mājas lapu un uzskata, ka darījums atcelts.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Pērkot biļeti atkārtoti, ievadot kodu kalkulatora veidoto ciparu kombināciju, biļetes rezervācija notiek.
Apstiprinājumu, proti, rēķinu, e-pastā par to, ka biļete rezervēta Ilze saņem tikai pēc diennakts, bet vēl pēc trim dienām, kontā ieskatoties, nepatīkams pārsteigums.

Tad es ieraudzīju, ka man ir divreiz noņemta naudiņa par šo vienu pirkumu.

Ilze sazinās ar banku, tur iesaka doties pie aviokompānijas. Lidostā “Wizz Air” pārstāves teiktais pārsteidz.

Meitene man pateica, ka viņai nav pilnvaru. Tādu gadījumu daudz, lai īpaši neceru. Ja jau esmu nopirkusi divas biļetes, tad es to esmu arī izdarījusi.

Pasažiere ar “Wizz Air” sazinās nu jau rakstveidā, atbilde ir – gaidiet. Tā, pacietīgi gaidot, Ilzei pa galvu maisās vairāki jautājumi, pirmais jau bankai – var vai nevar norēķināties bez kodu kalkulatora.

“Swedbank” pārstāve atklāj, ka tirgotājs bija uzlicis atvieglojumu, ka pie noteiktām summām netiek pārbaudīti internetbankas dati.

Tieši tāpēc, lai arī pircēja pirkumu līdz galam neveica, ar iesniegto informāciju bija gana, lai biļete būtu rezervēta.

Bankā norāda, ka klientiem vispirms jāpārbauda konta atlikums un tikai tad, ja nauda nav rezervēta vai atskaitīta, var mēģināt pirkt vēlreiz biļeti. Banka sola palīdzēt risināt šo jautājumu, tā parasti tiek darīts gadījumos, kad klients nevar sazināties pats ar aviokompāniju.

Atbildi uz otru pasažieres jautājumu par to, kāpēc cilvēkam parastajam tik grūti sazināties ar “Wizz Air”, meklējam Patērētāju tiesību aizsardzību centrā. Te uzzinām, ka sūdzības par aviokompānijām stabili ieņem pirmo vietu, gadā tās 150-200 sūdzības, bet lielākoties par atceltiem reisiem, atteiktu iekāpšanu un nozaudētu bagāžu, taču reizēm palīdzība sniegta arī tad, kad ar aviokompāniju nevar sazināties.

Par “Wizz Air” pērn saņemtas 39 sūdzības, šogad saņemtas 22, Ilzes sūdzība gan nebūs starp tām, jo dienā, kad satiekas ar Bez Tabu, nauda ir atgriezusies pircējas kontā.

Tikmēr “Wizz Air” pārstāvji atsūta vēstuli, kurā komentē notikušo un iesaka, kā citkārt klientiem rīkoties.

Gābors Vāsārheji, “Wizz Air” pārstāvis

Wizz Air biļešu iegādes sistēma ļauj klientiem iegādāties vairākas biļetes vienam pasažierim uz to pašu reisu, jo dažkārt kāds mēdz iegādāties divas biļetes, lai iegūtu papildu ērtības lidojuma laikā vai, piemēram, pārvadātu mūzikas instrumentu. Ja otra biļete tai pašai personai uz to pašu reisu ir nopirkta kļūdas dēļ, klientiem ir jāiesniedz pieteikums:

https://book.wizzair.com/en-GB/Claims

vai jāsazinās ar Wizz Air zvanu centru, lai otras biļetes vērtība tiktu atmaksāta viņu WIZZ kontā. Lai izvairītos no neērtībām, mēs iesakām saviem klientiem pirms maksājuma veikšanas rūpīgi pārskatīt biļešu iegādes informāciju.”

“Wizz Air zvanu centrs ir pieejams, izmantojot paaugstinātas maksas numurus. Piekļuve paaugstinātas maksas numuriem var būt bloķēta no dažām līnijām vai to var veikt noteikti pakalpojumu sniedzēji. Ja mūsu klienti saskaras ar grūtībām, mēs iesakām viņiem sazināties ar savu pakalpojumu sniedzēju vai zvanīt uz zvanu centru no citam pakalpojumu sniedzējam piederoša numura.”

Foto

TOP komentāri

  • Vita
    0 0 0

    Vita

    mani savukārt tracina avio kompāniju fīča - pēdējā brīdī pasažierim pateikt, ka viņš paliek aiz borta.. jo it kā pārdots vairāk biļešu, nekā braucēju... bet kas man kā pasažierim daļas gar to?

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Itālijas virtuve! Truša gaļas ragū ar pastu un gailenēm

Šī būs klasiska ragū recepte, kuras pamatā izmantosim truša gaļa. Jārēķinās, ka ragū pagatavošana prasīs salīdzinoši ilgu laiku, taču nekā sarežģīta šī ēdiena pagatavošanā nav, un zemāk esošajā video Uģis Veits no ”Gatavo 3” to parādīs.

Lasi vēl