“Man visu laiku meloja!” Mobilo sakaru operatora dēļ jelgavniece paliek bez sakariem

Alise Kubiloviča

Autors: Alise Kubiloviča

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ar lielu rūpību un uzmanību iesaistās sadzīvisku konfliktu un nebūšanu risināšanā.

1 komentārs

Pēc vīra nāves jelgavniece Inna vērsusies pie aizgājēja mobilo sakaru operatora, lai atslēgtu viņa telefonu. Liels bijis pārsteigums, konstatējot, ka atslēgts ne tikai vīra, bet arī pašas numurs.

Tiklīdz Inna nosūtījusi “Tele2” vīra miršanas apliecību, sākusi saņemt īsziņas no mobilo sakaru operatora, kas liecinājušas, ka plānots atslēgt arī viņas numuru. Sieviete vairākkārt vērsusies pie “Tele2”, lai ziņotu par saņemtajām īsziņām. “Tele2” mierinājis, ka saņemtās ziņas nevajag ņemt vērā, tomēr pēc dažām dienām secinājusi, ka viņas numurs ir atslēgts.

Inna
palikusi bez sakariem

Pēkšņi vienā dienā manu numuru atslēdza. Zvanīju operatoram, kurš teica, ka pēc dažām stundām numuru atjaunos. Zvanīju vēlāk, atkal teica to pašu. Tā arī līdz nākamajai dienai numurs nebija pieslēgts.

Beigu beigās, gandrīz nedēļu Inna dzīvojusi bez sakariem. Šobrīd jelgavniecei numurs atkal atjaunots, tomēr nepatīkamā pēcgarša palikusi.

Sazinoties ar “Tele2”, pārstāvis Oskars Fīrmanis nenoliedz, ka problēma notikusi viņu pusē. Visticamāk, operators pārprata situāciju un tālāk kolēģiem nodeva nekorektu informāciju. Inna ir “Tele2” kliente vismaz 26 gadus. Mobilo sakaru operators pieņēmis lēmumu par radušos starpgadījumu uz diviem gadiem klientei piedāvāt 70% atlaidi mobilajiem sakariem.