“Ļoti saskrāpēts ekrāns un ieplīsis korpuss!” Atsaka garantijas remontu skrambas dēļ

Baiba Runce

Autors: Baiba Runce

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kas gatava piedzīvojumiem un avantūrām. Ar tādu pašu kaislību dara arī savu darbu.

16 komentāri

“Esmu vienkārši neizpratnē, cik Latvijā patērētājs ir neaizsargāts,” secina Nikijs, kurš pirms 14 mēnešiem iegādājies jaunu mobilo telefonu. Pirms kāda laika pamanījis, ka radušās problēmas ar telefona uzlādi, tāpēc “Iphone 6s” tika nodots garantijas remontam.

Pēc divām nedēļām ražotāju autorizētais mobilo ierīču servisa centrs “MTTC Latvija” garantijas remontu atsaka, jo telefons ir kritis. “Es nenoliedzu, ka telefons nav kritis, bet tas nav kritis nopietni, tā, lai tas ietekmētu to, ko es vēlos salabot,” stāsta Nikijs.

Telefons vienmēr bijis maciņā, tādēļ vizuāli izskatās kā jauns. Atteikumā rakstīts, ka tam ir ļoti saskrāpēts ekrāns un ieplīsis korpus. Nikijs vēl piemaksājis 9,90 eiro par putekļu tīrīšanu.

Gints Peičs
“Tele2” tehniskā servisa vadītājs

Ja servisam ierīce ir jāizjauc, jāņem nost ekrāns, visticamāk, tas saplīsīs, ja tam ir plaisa. Kurš par to displeju maksās?

To servisā redz, viņi zem mikroskopa paskatās, vai tā ir virspusēja plaisa vai dziļāka. Katram telefonam ir lietošanas instrukcija, kurā aprakstīts, kā apieties ar ierīcēm.

Instrukcijā var būt arī norādīts, ka garantija netiek sniegta pret dabisku nolietošanos, bojājumiem, kas radušies negadījumu vai nepareizas lietošanas dēļ.

Respektīvi – ja telefons kaut reizi ir kritis, pastāv iespēja, ka garantijas remonts tiks atteikts.