Agnese Drunka

Autors: Agnese Drunka

Bez Tabu raidījuma vadītāja, kas visiem stāstiem pieķeras ar pieredzējušas žurnālistes krampi.

20 komentāri

Liepājniece Inita uzskata, ka telekomunikāciju uzņēmums 2015. gada rudenī viņu uzķēris uz reklāmas āķa. Par ēsmu izmanto iespēju 48 mēnešus, proti, četrus gadus maksāt par pakalpojumu nemainīgu, garantētu summu 16,90 eiro. Taču nav pagājusi ne puse no laika, kad, kā liepājniece uzskata, “Lattelecom” doto vārdu lauž un liek maksāt vairāk. “Lattelecom” uzskata, ka izmaiņas un dārgāka maksa ir klientu interesēs. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs uzsāk pārbaudi.

Liepājniece Inita par “Lattelecom” klienti kļuva 2015. gada rudenī un tikai tāpēc, ka telekomunikāciju operators solīja četrus gadus jeb 48 mēnešus garantētu cenu 16,90 eiro. Bet, nav vēl pagājis pusotrs gads, ka “Lattelecom” pieprasa augstāku maksu. 16,90 vietā 19,90 eiro.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Kliente uzskata, ka “Lattelecom” nav turējis doto solījumu, jo, ko nozīmē garantēta cena – tas nozīmē, ka klients rēķinās ar tieši tādiem, solītiem izdevumiem.

Inita Lauva
“Lattelecom” kliente no Liepājas

“Lattelecom” nav turējis doto solījumu!

Kliente arī uzsver, ka pakalpojuma sniedzēja argumenti, kāpēc, neraugoties uz solītajiem četriem gadiem, garantētas cenas, tomēr nāksies maksāt vairāk – neiztur kritiku.

Sarunā ar operatoru arī Bez Tabu noskaidro, ka ir veikti uzlabojumi, un tāpēc jāmaina maksa. Lai pieslēgums būtu stabils, pakalpojuma sniedzējam jāveic ieguldījumi, tāpēc jāmaksā vairāk. Uz jautājumu, kādi tad ir tie uzlabojumi, klientu apkalpošanas speciālists atbild:

”Esam televīzijā uzlabojuši video nomas sadaļu. Tur ir pievienots vairāk filmu un seriālu.”

Lieki piebilst, ka kliente nav lūgusi vairāk filmu. Arī Bez Tabu nejauši sastaptie cilvēki uz ielas piekrīt, ka pakalpojuma sniedzējs rīkojies nesmuki. Un arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā saņem daudz sūdzību no neapmierinātajiem klientiem par garantēto cenu, kam, izrādās, nav nekādas garantijas.

Tikmēr “Lattelecom” paliek stingri pie sava, ka viss tiek darīts, lai klientiem būtu labāk.

Lāsma Trofimova
“Lattelecom” sabiedrisko attiecību vecākā projektu vadītāja

Šobrīd “Lattelecom” īsteno pakalpojuma portfeļa maiņu, pārejot no 60 pakalpojumiem un to komplektiem uz sešiem. Līdz ar to diemžēl esošajai klientei līdzšinējais pakalpojums neeksistē. Tāpēc piedāvājam pāriet uz labāku pakalpojumu ar labāku interneta ātrumu!

Labāk, šoreiz nozīmē dārgāk par trim eiro mēnesī, sanāk, ka kliente būs spiesta pārmaksāt teju simt eiro. Ja klientus neapmierina “Lattelecom” rīcība, ir iespēja no pakalpojuma mēneša laikā atteikties, un līgumsodiem.

Tikmēr Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vēl mēnesi vērtēs uzņēmuma rīcību, vai tā bijusi godīga komercprakse un kādu lomu spēlējusi izmestā reklāmas ēsma – garantētā cena četrus gadus.

Foto

TOP komentāri

  • Garsch
    +6 +5 -1

    Garsch

    Lai atsakoties no kontrakta nebūtu jāmaksā soda nauda,vajag izmantot mazu viltību,kuru piedāvā pats Lattelekom...proti,pieprasīt pakalpojuma adreses maiņu,kas notiek bez maksas,un jauno adresi vnk norādīt tādā LV nostūrī,kur viņi savu pakalpojumu nespēj nodrošināt un tad uz tā pamata arī kontrakts automātiski lūzt,sakarā ar to,ka operators nespēj veikt pakalpojuma piegādi klienta norādītajā adresē...
  • zanda
    +4 +4 0

    zanda

    mana mamma - pension'are TV visp'ar vairs neskat'as, maksa nenorm'ali augsta, bet no tiem 'cetri kan'ali tikai skat'ami...
  • Inga
    +4 +4 0

    Inga

    Es ari esmu loti negativi noskanot par sim izmainam... jo man nevajag nekadu video nomu vai filmas vairak vai ko citu mani apmierina tas kas ir tagad... jo tapat jau ir zinams, ka atkal pec gada vini pacel cenu un tad jau bus jamaka 24.eiro un ta tik turpinas... protams ir doma mainit citu operatoru...

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Meksikas garšas! Tako ar dažādām salsām un vistu

Meksikas garšas! Tako ar dažādām salsām un vistu

Kad ārā ir tik karsti cik Meksikā, ir jāēd tako, un Linda no ”Gatavo 3” ir sagatavojusi tam recepti. Šis ēdiens būs lielisks ne tikai paša vēderam, bet arī atsvaidzinās tavu cienasta piedāvājumu viesiem ballītē.

Tele2 “Gudro māju” apskata un novērtē interjera dizainere Santa Meikulāne

Tele2 “Gudro māju” apskata un novērtē interjera dizainere Santa Meikulāne

Ik nedēļu Tele2 ”Gudrajā mājā” viesojas kāda savā profesijā panākumus guvusi persona. Šoreiz meža biezoknī Gustavu Terzenu apciemoja interjera dizainere, ”Amerikas Arhitektūras balvas 2017″ ieguvēja Santa Meikulāne. Dizainere uzskata, ka tehnoloģijas palīdz ērtāk apieties ar dažādām lietām, tāpēc labprāt apskatīja ”Gudro māju”, lai redzētu, ko no piedāvātajām funkcijām vēlētos iegādāties savai mājvietai.

Lasi vēl