”Lattelecom” klients sašutis par nepamatotu pozīciju rēķinā

Artūrs Špaks

Autors: Artūrs Špaks

Bez Tabu raidījuma žurnālists, kurš labi orientējas ceļu satiksmes lietās, apdrošināšanas strīdu un dažādu konfliktu risināšanā.

35 komentāri

Īsi pirms Latvijas simtgades Jānis savā telefonā saņēma īsziņu no ”Lattelecom”. Tajā viņš aicināts 30 dienas bez maksas izmēģināt kādu ”Lattelecom” produktu, tomēr vēlāk tika pieprasīta samaksa.

Jānis 30 dienas izmēģināja ”Shortcut films”. Saprotot, ka turpmāk šādu produktu nevēlēsies izmantot, vēl pirms bezmaksas izmēģinājuma termiņa beigām no tā atteicies. Jauno pakalpojumu vīrietis atslēdzis dienu pirms noteiktā termiņa, taču, saņemot jaunāko rēķinu, gaidījis pārsteigums.

Tajā redzams, ka piedāvātais pakalpojums mēnesi bijis bez maksas, turpretī par atlikušo decembra daļu Jānim ir jāmaksā. Kaut summa ir nedaudz lielāka par trīs eiro, Jānis nolēma ar to nesamierināties, jo uzskata, ka šādā veidā ”Lattelecom” piepelnās uz klientu rēķina.

Jānis
NEIZPRATNĒ PAR SAŅEMTO RĒĶINU

”Uzskatu, ka tā ir negodīga komercprakse. Kāpēc man jāmaksā par pakalpojumu, no kura es laikus atteicos? Šādā veidā no klientiem var iekasēt lielu summu.”

“Lattelecom” pārstāve Lāsma Trofimova stāsta, ka rēķins izveidots, pirms Jānis atteicies no pakalpojuma. Sistēmas īpatnības dēļ rēķinā nevarot nenorādīt šo pozīciju. Samaksātā nauda gan nekur nepazudīšot. ”Nākamajā mēnesī tiks veikts pārrēķins, būs par attiecīgu summu jāmaksā mazāk,” atklāj Trofimova.

Kā norāda uzņēmuma pārstāve, šī ir standarta situācija, pārrēķins tiktu veikts jebkurā gadījumā, jo Jānis laikus atteicies no pakalpojuma. Trofimova neskaidrību gadījumā aicina sazināties ar pakalpojuma sniedzēju.

Foto