Skaidrīte Nitiša

Autors: Skaidrīte Nitiša

Bez Tabu raidījuma žurnāliste, kura ļoti labi orientējas ģimeņu tiesībās un cilvēku savstarpējo konfliktu risināšanā.

4 komentāri

Guntas kundze ir “Lattelecom” kliente jau gadu desmitiem. Nekad nav bijusi parādniece un visus rēķinus godīgi apmaksā. Par automātisko rēķinu apmaksu ir noslēgusi beztermiņa līgumu ar banku.

Saņemot paziņojumu no “Lattelecom”, kundze ir ļoti nepatīkami pārsteigta. Viņai, uzticamai klientei, pakalpojumu sniedzējs draud ar tiesu un tiesu izpildītājiem.

Saistītie raksti

Saistītie raksti

Saistītās tēmas

Visi saistītie raksti

Izrādās, – Gunta ir parādā 22 eiro un otro mēnesi nav samaksāts rēķins. Kundzei ir 80 gadu un baidās, ka paliks bez pajumtes. Vai nu mazums dzirdēts, pat mazākas summas dēļ atņem īpašumus.

Bankas pārstāve raidījumam “Bez Tabu” stāsta, ka nav tiesīga izpaust informāciju, kālab nenotika automātiskais maksājums. Parasti galvenie iemesli ir, ja kontā trūkst līdzekļu vai pārsniegts limits, bet nu jau visu nokārtojuši.

Kliente uzskata, ka bankas pārstāvji viņu varēja brīdināt, ka maksājums nav noticis. Nauda kontā vienmēr esot. Internetu gan nelieto un internetbankā paziņojumus līdz ar to neredz, taču katru mēnesi dodas uz banku klātienē.

Guntas kundze nav apmierināta arī ar “Lattelecom” attieksmi. Pirms sūtīt nešpetnu draudu vēstuli, varēja piezvanīt.

“Lattelecom” pārstāve Zanda Šadre taisnojas, esot nosūtījuši īsziņu.

Kundze gan lieto tikai stacionāro telefonu, pa kuru sarunājoties ir labāka dzirdamība, mobilo tālruni vien retos gadījumos.

“Lattelecom” šādos gadījumos iesaka izmantot internetu, manslattelecom.lv. Guntas kundzei arī šis risinājums neder, jo internetu savos 80 gados neizmanto.

Lai noskaidrotu, kas notiks ar rēķinu, kas nav apmaksāts un vai netiks iesūdzēta tiesā, atlikusi iespēja sazināties ar klientu apkalpošanas centra operatoru, taču pa bezmaksas tālruni var iegūt vien automātisko informāciju par atlikušajām bezmaksas minūtēm un ziņu, cik liels ir rēķins. Ja vēlas runāt ar operatoru, jāšķiras no pusotra eiro.

Nekas cits neatlicis, kā pašai doties uz klientu apkalpošanas centru. Bijis ilgi jāstāv kājās un nebijis pat krēsla, kur apsēsties. Sirmā kundze bez spieķa palīdzības pārvietojas ar grūtībām un ilgstoši stāvēt kājās ir ļoti grūti.

“Lattelecom” pārstāve skaidro, ka nav plānots telpu aprīkot ar krēsliem klientiem. Parasti, redzot seniorus, darbinieki piedāvā krēslus. Guntas kundzes pieredze gan liecināja, ka neviens tā arī nepiedāvāja apsēsties.

Lai turpmāk nesanāk līdzīgas ķibeles, gribējusi, lai “Lattelecom” sūta rēķinu pa pastu. Vismaz varētu pārliecināties, ka banka visu ir apmaksājusi un nav parāda par iepriekšējo mēnesi. Izrādās, lai šādu rēķinu saņemtu, katru mēnesi jāšķiras vēl no trim eiro.

Sirmā kliente jūtas vīlusies pakalpojumu sniedzējā un ir gatava dalīties savā pieredzē cerībā, ka pakalpojuma sniedzējs pārskatīs savu attieksmi pret klientiem, jo īpaši pret senioriem.

Foto

TOP komentāri

  • Lattelecom Ilgstoš klients
    +3 +2 -1

    Lattelecom Ilgstoš klients

    Nezinu viss ir kārtībā no laika gala ar šo kompāniju un arī zvans ir pa velti zvanot operātoram, man pat mājās nav parastais telefons, ja ir normālais tarifs, tad nevajag zvanīt uz īso Nr, bet vajag zvanīt tā kā zvana uz parasto Nr, 67000177 un viss ir čikieniekā
  • omīte
    +1 +1 0

    omīte

    Kompānijas lien vai uz vēdera, lai dabūtu jaunu klientu, un kad ir dabūts, līgums noslēgts, cauri, nekādas attieksmes, šinī gadījumā kauns Lattelekom kompānijai, kautkāda nieka parāda dēļ vecu cilvēku traku taisa.
  • ----doremi
    +1 +1 0

    ----doremi

    kad beigsiet pārtraukt sarunas nu jau tik talu ,ka pat 10 minutes tiek partreauktas...unvispar ,ar vecuim cilvekiem lattelomam butu jasazinaas kaa labak butu ,lai sirma maamula sanemtu maksajumus ,nevis uzreiz ar tiesas dabiem ,vareetu padomaat ,ka latecom bankrots klaat buss uzreiz

Pievienot komentāru

Lūdzu, ievēro portāla lietošanas noteikumus. Nepiemēroti komentāri tiks dzēsti, bet to autoriem – komentēšanas iespēja liegta!

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Savu popularitāti atjauno džins: tradīciju stiprināšana, klasisku vērtību cienīšana vai mūsdienu garšas?

Džina popularitāte pasaulē pieaugusi pēdējos 10 gados, bet Latvijā – tikai pēdējo gadu laikā. Pēc Starptautiskā Vīnu un stipro alkoholisko dzērienu reģistra (IWSR) 2017. gada datiem džina patēriņš 2016. gadā ir audzis par 15% (pret 2015. gadu). Šodien džins ir viens no populārākajiem un izplatītākajiem alkoholiskajiem dzērieniem pasaulē. Tam ir dažādi garšu veidi, tomēr vispopulārākais nemainīgi ir tradicionālais džins –  ar izteiktu un patīkamu kadiķogu garšu.

Lasi vēl